Не е мой оня свят и горчи ми оня хляб..

Руслан Мъйнов – Налей ми, циганко 

От живота ми писна (писна)
От живота ми писна (писна)
Таз страна ми омръзна и заминах надалеч.
Имам много пари (пари).
Карам пъстри коли (коли).
Къща като палат, съм си дигнал брат.

Припев:
Но ме дърпа назад (назад).
Не е мой оня свят (оня свят).
И горчи ми оня хляб (оня хляб).
Щом не съм си у нас.
Циганко, мургава, тежко вино ми налей.

Няма огъм, а дим (само дим).
Като блудния син (блудния син).
В легло от тъга, лягам всяка вечер.
Не раста (не раста) в оная пръст, не раста.
Не цъфтя (не цъфтя) в оная пръст, не цъфтя.
На гърдите ми кръст, а в душата рана.

Един коментар to “Не е мой оня свят и горчи ми оня хляб..”

  1. Житие и страдание грешного Аз. « Смокини и черници! Says:

    […] Дните се нижат един след друг, скука обагря ежедневието в сив нюанс, хиляди неща ми се струпват на главата и имам чувството, че губя най-добрия си приятел. Това, което изглежда лесно се оказва с поне няколко градуса по-стръмно от предвиденото, трудните неща, за които се тревожа пък в действителност са детска игра. Напоследък нямам желание или време на блогвам. Всъщност, желание има, но ме мързи и не съм сигурен дали това е признак за липса на ентусиазъм. А може би просто няма за какво ЧАК ТОЛКОВА да пиша, без да отегча до читателя до смърт. Едно такова.. горчиво ми е. Е, поне не съм емо! […]

Вашият коментар

