Венерени мухоловки и Гумени патенца

Днес нашите имат годишнина. Със сестра ми ходихме в близкия супер да понакупим няколко неща и се спряхме на едни щуротии. Лично аз съм адски доволен от покупките, особено що се отнася до цените.

На майка купихме едно малко бонзайче в поносима саксийка и камъчета вместо пръст. На татко купих нещо адски забавно – комплект продукти на AXE : AXE recovery Shower Gel и AXE Snake Peel Shower Scrub. Продуктите сигурно са добри, но малкото.. ъ-ъъ.. д..ди.. кажгоде… диаболично патенце, което е в комплект с тях кърти мийки.😉 Пък и струва само $5.
А, взехме и картичка с едни ококорени котета и кучета. Много яка.. I guess.

За мене си пък взех още по-готини работи. Естествено. Купих си Венерина Мухоловка (Dionaea muscipula), която ще краси стаята ми. Дано се намери някоя и друга мушичка.. Може и в кухнята да я туря. Взех си и зелена значка, на която пише „Zombie Hunter

Edit : ОМГ!!! УЛОВИХ ЕДНА МУШИЧКА И Я СЛОЖИХ В УСТАТА НА МУЛОХОЛВКАТА И ТЯ СЕ ЗАТВОРИ! ЗА МАЛКО НЕ МИ ИЗЯДЕ ПРЪСТА!

Вашият коментар

