Томахавка на мира

Хау!

Е, днес бе доста интересен ден. Ходих до Хелоуин магазина и си купих пластмасова томахавка и бои за лице. Утре темата в училище е Wild Wild West и всички ще са с каубоиски шапки, червени превръзки и ботуши. Е, аз ще се направя на гъзар, ще си боядисам лицето, ще си сложа индианската фланелка и ще размахвам умопобъркано въпросната томахавка. It’s gonna be sweet.. Все още не съм решил как точно ще си боядисам лицето.. това ще бъде решено в 5-6 часа сутринта. Майната им на тъпите кравари, аз ще съм индианец!

Може и някоя снимка да изпраскам.

Купих си и един впечатляващ Naruto плакат. На него са самия Наруто, Саске, Сакура, Какаши и Ирука сенсей.😉 Sweet. Все още не съм го сложил…

Edit : Случайно днес, вождът Джоузеф се предава след няколко дена ожесточена готитба на властите. Въпросният индианец е на фланелката ми.🙂 Източник : Wikipedia.org

Вашият коментар

