Воден Елемент

Вчера валя. Валя.. валя.. Вчера валя и още как. То не беше дъжд, а тропическа буря. Водата се стичаше на талази с единствената цел да изстрие всичко от лицето на земята. Валя. Гърмя. Имаше градушка с размерите на топче за голф. За щастие си бях на толпо в къщи и единствено писъкът на гръмотевицето успя да ме смути.. е, и още нещо..

На сутринта се оказа, че мокетът в единия ъгъл на стаята е подгизнал по незнаен за нам начин. В момента полагаме кърпи, после може да пробвам и със сешоара. Добре, че е само това – малко влага не може да ме уплаши. Поне за сега.. не и отново. По принцип обичам дъждовете, утринната роса и дъгата, но в случаи като този.. Направо ми се къса сърцето, you know.

Направо ме побиват студени.. даже ледени тръпки. Гргргргргр..

Днес беше толкова мъгливо, че успях да си видя училището една когато бях на пет-шест метра от него. Беше като магия.. имах чувството, че попадам в друга реалност. Адски красива гледка.

Нямах особен късмет. По фотография сгафих нещо и не успях да направя позитивите.. Хем пробвах два пъти. Грешката е в мен и със сигурност е поправима.. Утре ще успея. Писна ми все на мен да се случват нещастията. Да го вземат мрачните, дано!😦

Вашият коментар

