Пангалактически блогъробластер!

Практически безполезен, фактически имбецилен и все пак притежаващ гравитацията на малка черна дупка – туй е то Myspace.com. Имам си акаунт там – не че ми е притрябвал или нещо такова.. просто трябваше да си имам. И си го имам де.. мхм. За щастие myspacemania-та все още не е превзела българската тийнейджърска общност и дано това не се случи. В САЩ всеки втори обсъжда с всеки трети своя нов акаунт – колко и какви нови снимки си е сложил и т.н. Лично аз предпочитам този блог – интерфейсът е по-хубав.. изобщо всичко си му е по-хубаво. Ако някой иска да ми бъде приятел в Myspace, да прати един.. ъъъ.. „request“. Абе, безполезна работа и туй то.. Ъръгъхъ… Йъп. Ммммхм. Напълно съгласен съм с вас. С каквото и да е било.

________________________________________________________ Съжалявам за редките (и тъпите), които пускам от седмица насам. Просто нещо вдъхновението не ме е споходило, нищо интересно не се е случило, а и не смятам, че е коректно да пиша за глупости. Някак си..няма смисъл да ви занимавам…

8000 жертви в ковчега на мъртваца.. Йо-хо-хо и бутилка пангалактически гаргаробластер. Отново едно голямо „блъдъря“ на всички мушмороци и чилипинчовци, които заделят от своето оскъдно свободно време, за да четат гадориите ми.🙂 Мърси, другари! И… Dijabringabeeralong?

4 Отговора to “Пангалактически блогъробластер!”

  1. mealie Says:

    greshka….myspace ve4e e tuk s pylna sila.

  2. Eneya Says:

    As if😉
    като стана на въпрос, пробвал ли си „Магелоановия облак“?
    И изобщо ходил ли си в „бар На края на вселената“?

  3. lydblog Says:

    хм, да, човек като пише блог някак се ангажира и започва да се въздържа да пише глупости, макар че … хора сме…затова аз днес писах глупости, показах на читателите новата си шапка и пр. бе напираше ми🙂 успокоих се с мисълта, че който иска, той ще го чете. живеем в свободна страна🙂

  4. worddrow Says:

    Нито съм пил „Магелановия облак“, нито съм ходил в „Бар на Края на Света“, но зная за какво иде реч.
    Инак, тъй си е.. който иска да си чете..😉

Вашият коментар

