Фотографът от Оз

Е, петък се оказа по-лесен от колкото очаквах.

Денят започна с обичайното. Учихме за инерцията и законите на Нютон, записките бяха последвани от дузина интересни демонстрации и експерименти. След това имах физическо, което отново беше изключително нестандартно, но за това пък забавно и удовлетворяващо.

Е, по История си беше малко по-предизвикателно. Днес беше дългоочакваният тест върху Конституцията на Съединените Американски Щати, заедно с нейните Поправки, уводи и т.н. Имаше и въпроси за Конгреса, Президента, Федералните джиджи-биджита и т.н. Учуди ме липсата на въпроси от естеството на „Кой написва Конституцията?“ и т.н. Изобщо въпросите бяха по-скоро върху съдържанието, отколкото относно историята около създаването й. Това ме натъжи. Въпросите бяха 90, by the way. Мисля, че се справих.

Пък ако се проваля и ми се наложи да го правя отново (тестът трябва да се мине задължително).. ще си го изкарам на федералните джиджи-биджита..

Дано не се стига до там де.. Останалото което се случи през учебния ден не беше кой знае какво.. с изключение на факта, че току що проявих сам своята първа лента! Да! Сам слагах химикалите, сам мих лентата, сам, сам, сам.. докато ръцете ми не станаха съвсем розови. Нямах време да видя всички снимки, но лентата не е повредена или нещо подобно. В поделник, надявам се ще мога да дам повече информация по въпроса. Не, че някой се интересува де.. ама аз все пак ще напиша.. Тука съм писал за фотоапарата, който ползвах за снимките.

4 Коментари to “Фотографът от Оз”

  1. exiler Says:

    Firebat! Firebat!

  2. worddrow Says:

    ОМГ ТЪКМО СМЯТАХ ДА СЛАГАМ КАРТИНКА НА ОГНЕПРИЛЕП!!!

  3. exiler Says:

    Не думай. И затова ли ме накара да стана … о бой, о май … о грейт лорд … Light_Lord, that is …

  4. worddrow Says:

    Както кажеш, B2! 🙂

Вашият коментар

