Свети Елмо, Дребний ама вредний

Аз вече не съм глупавато добрия Елмозини или Елмозко, а съм по-гаден 🙂

Ако не познавате Elmo/Squall лично и не сте член на Великата Сивостенска Инквизиция (или Ексквизиция), шансовете да схванете за какво иде реч в това постче са малки. И все пак ще се опитам да ви представя това чудо на природата, колкото и трудно да ми е.

Там където е Свети Елмо има и попътен вятър. (Скрийншотът е направен от мен)
Елмо се регистрира във форума в края на месец юли, 2005 година. В Сивостен неговият ник символизира несериозност и хиперактивност, подчертани с огромен чар, желание и известна доза титаничен мързел.

Ако от мързел болеше, досега да бях пукнал.

Елмо е непредвидим. Води паралелно в няколко линии и въпреки неспособността си да ги поддържа редовно, той не се отказва и продължава да се бори със съдбата. Всички „играчи“ в Сивостен са наясно с тези негови отрицателни качества, но това не им пречи да се запишат моментално във всяка негова авантюра. Знам това от личен опит – участвам в.. ако не всяка, то в почти всички негови авантюри. Момчето се старае. Личи си кога е захвърлил най-демонстративно учебниците по Испански с единствената цел да напише няколко реда в своите приключения. В такива моменти Елмо е много добър разказвач и си заслужава хвалбите. Понякога, обаче наш Свети Елмо не си дава зор, бави се с постовете, а накрая възнаграждава чакащите го „играчи“ с една „птича цвъчка“. Cool, eh?
Елмо е пример, за това как старите прякори остават за винаги, без значение колко пъти си сменяш името и лика. В момента той е известен под прозвището Squall, но за всички други си остава пухкавият, червеничък Елмо (а за мен и Light_Lord – Елмозини и Елмозко) , който си тананика постоянно „La, la, la.. la, la.. Elmo’s World“. Симпатяга, демек.

Елмо е със сигурност най-бъзикания Сивостенец. Аз и Светлия много обичаме да го дразним, и да си правим майтапи с ника и изобщо с цялото му същество. Просто не можем да устоим на чара му, какво да се прави. 😉 Нъл тъй?

Благодаря ти, Свети Елмо, за честта, която ми оказваш, чрез своето водене. 🙂

4 Коментари to “Свети Елмо, Дребний ама вредний”

  1. Самия Елмо Says:

    Ееее, мерси, не очаквах такова нещо. И всичко което е написано е вярно. И нали знаете – мързи ме да пиша и невинаги всичко е завършено при мен, та така и тая публикация. И пак – мерси за статията!

  2. Баал Says:

    За най-бъзикана личност не знам…сещам се за поне три такива. Онова келеме Дарк Шнайдър и прословутите му чурки, Тъмния и Аватар. Това е култовото трио, чиято култовост не може бъде оспорена по какъвто и да е начин. Пък Елмо…мани го него, аматьор.

  3. worddrow Says:

    А, с тях никой вече не се бъзика, пък и Елмо получава солидна доза гавра и присмех без да е противен и/или олигофрен.

  4. Самия Елмо Says:

    И това не ми пречи, понеже в повечето случай нося на шега.

Вашият коментар

