Фото, имам чувството, че вече не сме в Кадър.

Днес беше един дълъг ден.
Завърших своята първа фото лента. Почти.. Черно бяла е, скорост 400, Kodak. Снимах със Зенит 11 (снимка ; инфо ; инфо ; Wiki инфо), обектив 50 мм. Апаратът е със селениеви клетки, които позволяват правенето на снимки при ниски температури, от калибъра на -40 по Целзий. Антикварна пушка от Съветския Съюз – работи безотказно ; все едно съм руски шпионин, изпратен на разузнаване. It is that cool! Повечето снимки от жалкото ми детство са правени с този апарат. От 24те пози съм заснел около 19-20, останалите ги „подарих“ на татко. Утре ако имам късмет ще проявя част от тях в часа по Фотография. Нямам търпение да видя дали са станали, понеже нямам голям опит с ръчни фотоапарати. Все още съм на експериментална фаза – натискам спусъка с колебание, държа фотоапарата неумело и несръчно, задавам много въпроси, кимам неловко и доста често и се ядосвам. Все още се уча. Знам, че ако се постарая още повече и дам най-доброто от себе си ще успея.. Със сигурност!

Фотографията ме влече, макар и в чисто любителска насока (за сега). Имам някакви идеи за професионален план, но… има време. Yeah.. right.

Един коментар to “Фото, имам чувството, че вече не сме в Кадър.”

  1. Фотографът от Оз « Смокини и черници! Says:

    […] Дано не се стига до там де.. Останалото което се случи през учебния ден не беше кой знае какво.. с изключение на факта, че току що проявих сам своята първа лента! Да! Сам слагах химикалите, сам мих лентата, сам, сам, сам.. докато ръцете ми не станаха съвсем розови. Нямах време да видя всички снимки, но лентата не е повредена или нещо подобно. В поделник, надявам се ще мога да дам повече информация по въпроса. Не, че някой се интересува де.. ама аз все пак ще напиша..  Тука съм писал за фотоапарата, който ползвах за снимките. […]

Вашият коментар

