Don’t swim in the grass!

Две снимки, които направих преди няколко дена. Не са нещо особено, но смятам, че си струват едното око.🙂 Приятно гледане, и дайте някой коментар, моля.

Сссссс… 
No Swimming!!!!!

5 Отговора to “Don’t swim in the grass!”

  1. мрън Says:

    дарки, доста са добри, втората по ме радва, не си падам по влечуги🙂

  2. worddrow Says:

    Хах. На мен първата със змията по ми харесва, защото като снимка, техника и вножено старание бие тази с тревата. Няма си на представа колко съм клецал в тревата, с пръчка в ръка, стараейки се да я наместя тая пустя змия.
    Бтв предпочитам влечугите пред паяците.
    Spider creep me out.

    Иначе втората от към композиция и идея е beta.

  3. мрън Says:

    аз не разбирам много от снимки, но предполагам че е било трудно, пък и с мъртъв модел си е сложно, но просто идеята на втората ме радва, аз обичам идеи =)

    мен пък ме плашат всички насекоми, костенурките са влечуги нали, ако да и аз ги обичам повече от насекомите =)

  4. worddrow Says:

    Е, всеки със своите вкусове.
    Влечуги… виж, тук трябва да се намеси Аря с нейните жаби.

  5. мрън Says:

    даааа, ох по добре да не идва че ще ги издигне в култ :Р
    но както и да е снимките са добри (:
    браву на теб ^^

Вашият коментар

