Странни имена на български футболни отбори

Списък с действително съществуващи български футболни отбори. Странно е, но и забавно – фигурират хем оригивални, хем и не чак толкова автурски (авсръбски, авгръцки) имена, но общият ефект е феноменален.. по свой си собствен.. български начин. Опрейдейлейноу.. Мхм.

Любимци :
1. ФК „ЧЕРВЕН КАЛЦУН“ с. Михалци, обл. Велико Търново
2.
ФК „ЧЕРВЕН ТРАКТОР„-с. Бинкос, обл. Сливен
3. ФК „ДИВ ПРЪЧ“ с.Камена

Абе футболът като цяло е една голяма глупост. Не виждам въобще защо им плащат толкова много пари.

Като се замисли човек, тия милиони ще се отразят добре на държавите от третия свят. Ето на, Световното свърши, хиляди милиарди парични единици се изпариха, а вече на никой не му пука за събитието. Къде отидоха тия пари, питам аз?

По-долу е целият списък! 😛 Njoy…

ФК „МАКАК“ Шумен
ФК „ШОПСКИ ОТРЯД“ с. Петърч, обл. София
ФК „ТОЙОТА“ Срацимир
ФК „ШЕХЕРЕЗАДА“ Згориград
ФК „УРАГАН ШЕФО“ с. Охрид, обл. Монтана
ФК „ЧОРНИ“ Брезник
ФК „ИЗТРЕБИТЕЛ“ с. Ново Делчево
ФК „БЯЛА МЕЧКА“ с.Орловец, обл. Велико Търново
ФК „ОСТЪР НОЖ“ с.Раданово, обл. Велико Търново
ФК „ПОТОП-БГ“, обл. Велико Търново
ФК „ГОРСКИ ТЕХНИК“ Тетевен
ФК „ОБОГАТИТЕЛ“ Твърдица
ФК „ЧЕРВЕН КАЛЦУН“ с. Михалци, обл. Велико Търново
ФК „ПАНТЕРА“ с. Калояновец
ФК „РАКЕТА“ с. Памукчии
ФК „БОЗДУГАН“ с. Боздуганово
ФК „УЖАС“ с. Зетьово
ФК „ГАРГА“ с. Любеново
ФК „“ДИВА СВИНЯ“ с. Цонево
ФК „МИЛАН“ с. Полско Пъдарево, обл. Нова Загора
ФК „ЧЕРВЕН ТРАКТОР“-с. Бинкос, обл. Сливен
ФК „УЖАС“ с. Марчаево, обл. Перник
ФК „УЖАС“ с.Присово
ФК „ГЛИГАН“ Грудово
ФК „ПАЛАМУД“ Созопол
ФК „БОМБА“ с. Светлина, обл. Перник
ФК „ЛАЙПЦИГ“ с. Леписта, обл. Плевен
ФК „ЧЕРВЕН ПЕТЕЛ“, с. Долно Линево
ФК „СУНГУРЛАРСКА ДОЛИНА“ Сунгурларе
ФК „АРСЕНАЛ“ Казанлък
ФК „ФЕЪРПЛЕЙ“ Варна
ФК „ЛОКОМОТИВ-ЧИКАГО“ Русе
ФК „АТЛЕТИК-ЧИКАГО“ Тръстеник
ФК „ПРЕЦИЗ-ИНТЕР“ с.Иваново
ФК „БОТЕВ-ИЗГРЕВ“ с.Обретеник
ФК „КОСМОС“ Бургас
ФК „СПОРТИСТ“ с.Щръклево
ФК „МАЛЧИКА ЮНАЙТЕД“ с.Батишница
ФК „МАРИЯ ЛУИЗА“ Лом
ФК „СИТОМИР“ Никопол
ФК „ВИХЪР“ Горубляне
ФК „УСТРЕМ“ Тънково
ФК „МИНЕРАЛ“ Рударци
ФК „СТРУМСКА СЛАВА“ Радомир
ФК „СОКОЛ“ с.Долни Воден
ФК „ЯСТРЕБ“ с.Кошарица
ФК „ЗЛАТНА ТРАКИЯ “ с.Поповица
ФК „МОНОЛИТ “ с.Манастирище
ФК „ПЪРВА АТОМНА“ Козлодуй
ФК „АЯКС“ с.Ореш
ФК „ЗЕМЕДЕЛЕЦ-ЕЛИТ“ с.Козловец
ФК „ПРИТИ“ Лясковец
ФК „УДАР“ с.Петко Каравелово
ФК „ОЛД ХАУС“ Каварна
ФК „СЛИВНИШКИ ГЕРОЙ“ Сливница
ФК „БАРСЕЛОНА“ Морава
ФК „ПИРИН-БАРСА“ Борово
ФК „ХОНДА“ Рилци
ФК „ВЪЛКОСЕЛ“ с.Вълкосел
ФК „ДИВ ПРЪЧ“ с.Камена
ФК „ЛУДА КОЗА“ с. Яворница
ФК „УРАГАН“ с.Патреш
ФК „ТУХЛА“ с.Бутово
ФК „МИЛАН“ с.Коматево
ФК „РЕАЛ“ Пловдив

44 Коментари to “Странни имена на български футболни отбори”

  1. vladimir Says:

    samo ФК “РЕАЛ” Пловдив

  2. ceco Says:

    Защото футболът е най-великият спорт обединяващ стотици нации.
    Защото футболът ти носи радост и тъга
    Защото футболът е едно от малките неща които никой не може да ти вземе….той е вечен.
    А ако ти е до парите…отиват там където трябва в държавите които показват че при тях фътбола е на ниво
    влагат се за стадиони,бази,и играчи…особено тези малките дет всички ние наричаме деца.Какво по хубавои да видиш детето си как гони топка и весело се подхилква(незаменимо)при точно тези деца отиват парите.за тяхната реализация

  3. worddrow Says:

    Не съм съгласен.

  4. mealie Says:

    hmmm,futbola e igrata,koqto mnozina haresvat…miliardi hora po celiq svqt. az samata ne prozrqh krasotata na 20 zreli myje ti4ashti sled topka. ako bqha deca-da..
    poznavam 4ovek koito e hodil s nashiq otbor v portugaliq. toi kaza 4e otboryt izobshto ne se vprqgal,piel si pitietata i se plqcikal v baseina. predpolagam,4e emociqta ostava za horata,zalagashti parite si.

  5. ceco Says:

    Боби позволи и аз да не се съглася
    Тва се случва единствено в държави като БЪЛГАРИЯ
    1994 (паметното за феновете лято)играчите са ги хванали преди мачовете в Лас Вегас да играят на рулетка.така е тук и изобщо на балканите
    ако направиш сравнение с италия германия англия испания и мн др държави ше разбереш че не е така там разчитат на децата-таланти
    ДА-гонят топката възрастни мъже
    НО КАКВО ПО ХУБАВО ДА РАБОТИШ ТОВА КОЕТ УМЕЕШ И ДА ГО ПРАВИШ СЪС СЪРЦЕ И МНОГО,МНОГО ЛЮБОВ

  6. mealie Says:

    ami tova da ne pravish nishto po cql den sys syrce i mnogo mnogo lubov. i horata,koito haresvat tova,koeto pravish, da ne se biqt s tiq,deto ne go haresvat. obshto vzeto tova e gadnoto…ako mojeshe da ima futbol bez fenove:)

  7. worddrow Says:

    Не намирам нищо красиво, елегантно и впечатляващо във футбола. Колкото и да се опитвам не успявам. Деца могат да ритат и без да се спонсорират – нито им трябват фланелки, нито им трябват специални топки. Не виждам нищо специално в един човек, който е добър на футбол – да му се дават милиони и сумати привилегии е пълна безмислица.

    Както вече казах, парите могат да се дадат за по-добро обучение, храна и дрехи на МИЛИОНИ деца по ЦЯЛ свят.

  8. twin1 Says:

    в този ред на мисли хайде бил гейтс да си даде кинтите на милионите деца и не само той дайте да земеме и от путин а защо не и от абрамович може дори и клинтън и буш младши старши и там др подобни и мадона, а за кво са му и на еминем пари… копелеее ако се замислиш дай да нямаме спортове щот както и при футбола важи тва то е равносилно и за баскетбола за тениса голфа кърлинга и всеки друг спорт дори и за скейтърите дай да се върнеме в каменната ера ма то и там кат се сетя са имали спортни забавления ка мятане на камъни 6тот и тва си е спорт…
    за кво се измислят тия тъпи видеокарти и некви си RAM-ове и други GHz-ове ма те не са ни нужни дай вместо да ги купуваме да дадеме за благотворителност

    THINK ABOUT THAT

  9. worddrow Says:

    Виж, няма смисъл да се нервираш, защото ОТНОВО не си прав.
    Бил Гейт има право на парите, защото е свършил нещо полезно – тоест създал е софтуер и неща, от които светът има нужда/полза. Има някакъв резултат. За Мадона и Еминем нямам особено мнение – от една страна заслужават парите, които притежават, защото парите не им се дават на готово, а ги печелят от нас хората – ние купуваме техните CD-та. Футболистите и останалите спортисти получават парите си наготово от богати, затлъстели магнати.

    Има разлика между спорт – като действие, като активност. Друго си е обаче създаването на безмозъчен култ от ТЪПАНАРИ, които седят по цял ден пред телевизора, гледайки 22ма ритнитопковци с IQ ОБЩО колкото стайната температура, които се опитват да вкарат ШИБАНАТА кожена топка във врата, дето дори не е врата, и получават десетки милиони за няколко игри със средна продължителност 90 минути. Един лекар, спасил стотици човешки животи не получава толкова пари за ЦЯЛ ЖИВОТ РАБОТА, колкото един проклет спортист за един СЕЗОН.

    Толкова ли е важно забавлението? Да им се дават милиони, за скъпи коли и проститутки?

    И хич не съм съгласен, че само футболистите от Балканите са нехранимайковци, които залагат в казина и т.н. Почти всички спортисти са такива.

    И какви са тия простоти – футболът обединявал държавите. Айде стига, бе.. Айде стига бе.. нека не давам примери, моля ви.

    И не съм копеле. Познавам баща си, даже днес му направих снимка.

  10. twin1 Says:

    и само още нещо да добавя. кво значи „Не виждам нищо специално в един човек, който е добър на футбол“? ма ти значи не виждаш сигурно нищо специално и в айнщайн, пикасо, моцарт или в майкъл джонсън кво кат са гении мен тва съвсем не ми грабва окото ухото носа и там другите неща.
    сигурен съм че не си чувал за звездите на барса РОНАЛДО ДЕ АСИС МОРЕЙРА (а.к.а. Роналдиньо) и САМУЕЛ ЕТО’О .но тези милиардери не са били в детството си такива. а са били богати точно колкото едно средно статистическо ромско семейство от 15 души живеещо в краен квартал на някое малко градче. но всичко са си постигнали с труд и пот а не кат компира и моркова дет продават миризливата си дрога на малки дечица по парковете и градинки. ТАКА ЧЕ преди да говориш за богатите футболисти първо помисли как те са станали такива, помисли за другите дет забогатяват на гърба на трети като нас, вземи поискай от втория тип хора пари а не искай ПРОБОЛЕДУВАНИ и ИЗМЪЧЕНИ пари от хора дет не знаят дали утре няма да шчупят крак ръка врат или няма да си глътнат езика повреме на мач щот всичко става. ето вчера на мача в стара загора футболист на литекс 2 пъти си глътна езика. да не би на този млад човек да му е кеф и от щастие че ше земе некви мизерни 500-1000 лв да си е глътнал езика… едва ли…

  11. twin1 Says:

    тва с КОПЕЛЕТО беше съркастично използвано не съм искал да те обидя нещо извинявам се ако така е прозвучало

  12. worddrow Says:

    Да, чувал съм ги и все пак държа на мнението си, че спортистите не заслужават милионите, с които разполагат тъй като не са свършили нищо особено. Не са допринесли за обществото – не заслужават пари.

    И пожарникарите могат да станат на купчина прах при всяко едно повикване, полицаите пък рискуват да се превърнат в решето от олово, но получават по-малко пари ДОРИ от футболистите.

    🙂

  13. twin1 Says:

    а голфа??? всички знаеме че там се зимат най-големите кинти и в полото и в крикета те с кво по-допинасят от футбола

  14. worddrow Says:

    Не, по-скоро тия спортове се играят от богатите. 😉 Но дори и да е така, знай, че говорейки за злините във футбола имам в предвид всички спортове. Тадаа..

  15. twin1 Says:

    значи да разбирам че ти си против удоволствията в живота…?
    или по-скоро от удоволствията дет носат пари?
    значи не трябва да има музика, кино и други такива щот създателите на тези неща не са рискували живота си в престрелки и пожари и не са спаиси никой на операционната маса пък взимат луди кинти и те.
    дори и Дж К роулинг дет е 2рата по богатство жена в англия не е потушавала огън а си е праила кефа да пише книга за некъв хахав магьосник затова не заслужава тия пари дет е взела

  16. worddrow Says:

    Не, не съвсем.
    За Роулинг – нейната книга накара милиони деца по света да осъзнаят колко ценни са книгите. Това малко или много е едно чудо – нещо, което хиляди учители и специализирани програми не успяха да направят.

    Не съм против музиката, нито пък против киното.
    За да се спечелят пари от тоя бизнес е нужно много повече от ритането на топка в мрежа. Не съм ли прав?

    Не съм и против удоволствията в живота. Не е нужно да ти плащат милиони за да умееш да забавляваш хората.

  17. twin1 Says:

    а не е ли и хубаво както роулинг кара децата да обичат книги така и стоичков да кара детето ти да спортува да тича и да бъде живо и здраво. щот както казваше даскалката ми по математика едно време:“ за мен физическото е най-важния предмет“ и е била права жената щот нали целта е да сме живи и здрави колкото можеме по-дълго. не искам да пренебрегвам книги и четене но именно четенето няма да ти донесе дълголетие докато спорта е много по-вероятно 🙂

  18. worddrow Says:

    Не съм съвсем съгласен. 😉
    Ако човек не четеше книги, „дълголетие“ щеше да е равно на 25-30 години.. като в средновековието. Без лекарства – ваксини, пеницилин, знанието за различните кръвни групи, пастьоризирането (?) и изобщо различните науки които днес правят живота на човек по-пълноценен.

    В миналото, победителят в Олимпийските игри е получавам лавров венец и почести, и това е било напълно, напълно достатъчно. Какво им пречи на сегашните победители да получават нещо символично, вместо огромна златна купа, медали и поршета? 🙂

  19. twin1 Says:

    за медали и купи не съм се замислял може би верно няма смисъл но от пари винаги има нужда кой няма…? но дали роже федерер е виновен че му дават спонсорите на всяка победа в по-голямо състезание ножа кола. на тебе ако ти предложат някви си хора порше само заради рекламата кво ще им го върнеш ли 😀 а кат заговори и за олимпийски игри сигурно си чувал за тъй наречения първи маратонец избягал 42та километра вместо да му дадът венец са му го поднасяли на гроба едва ли тва е заслужил. така че не мисля че символиката е достатъчна в спорта

  20. worddrow Says:

    Дали са венеца на Филипид чак на гроба му, защото умира от умора след като казва „Радвайте се, победихме!“.. тъй че не знам защо изобщо го спомена.

    И да – ако ми бяха дали порше, щеше да е защото съм го заслужил, но не с нещо безмислено. Ако не го бях заслужил – щях да го върна, или да го подаря. Правил съм подобно нещо макар и с малко по-скромен, но все пак незаслужен подарък – ще го сторя отново.

    !!!

  21. twin1 Says:

    ми извинявай ма с този начин на мислене за мен ти не си българин не искам нещо да те обидя ма всеки знае нашия манталитет КАТ ТИ ДАВАТ ВЗИМАЙ КАТ ТЕ ГОНЯТ БЕГАЙ нали…? а и за пореден път спорта не е безмислен безмислено е въртенето на пой, пиенето на бира в парка, и светофарите да държат червена светлина над 30 секунди. а смисълът на спорта е да те развеселява да внесе малко позитивни емоции и радости в иначе напрегнатия живот да те отърве малко от скучното ежедневие. пробвай да отидеш на националния стадион н 27ми ако пък те дразнят клубните отбори иди на 7 др месец на мача срещу холандия да усетиш атмосферата да се отпуснеш и дори да попсуваш наволя без да звучиш арогантно и без да се чувстваш неудобно от някой. същото е кат да отидеш на театър отпуска релаксира и успокоява. дори майка ми коят е на 43 ходи на всички домакинства на ЦСКА точно заради тва да се отпусне и да забраи за проблемите си в работата или вкъщи
    ПРОБВАЙ И ТИ нали знаеш ОТ ПРОБА ГЛАВА НЕ БОЛИ 😉

  22. worddrow Says:

    Я не ми казвай дали съм българин или не! От къде на къде трябва да съм арогантно, егоистично копеле за да съм българин? Честен съм и не съм себичен – никога не си присвоявам неща. Не знам от кога това е българския манталитет – може би в твоето „село“ това е нещо като мото, но при мен никога не е било така. Може би съм възпитан по-различен начин.

    Всеки си има начин за забавление. На мен не ми доставя удоволствие да гледам ритнитопковци, нито баскетбудали. Разбираш ли ме, БЪЛГАРИНО?
    Не ми трябва да гледам кеч или друг насилствен спорт, в който всичко е нагласено и парите диктуват всичко за да разпусна. На мен ми стига да поиграя на някоя компютърна игра, да почета някоя книга или да си пиша в блога. Разбираш ли?
    И няма как да отида на проклет футболен мач, защото не съм в България. Пари да ми даваха нямаше да отида. И не – няма да псувам когато Холандия се изправи пред България, защото съм бил в Холандия и мога да кажа, че за четите часа престой, Холандия е много по-от България. Какво да се прави, първото впечатление е най-важно..

    Съжалявам, но не съм средностатистическия стериотипен българин, който ходи по дискотеки, пуши, пие, яде шкембе чорба и си „лафи“ с „аверите“ за „мачове“ – това са повърхностни глупости, благодарение на които Homo Sapiens няма да еволюира в по-виска форма на живот.
    Не съм фен на футбола. Никога не съм. През живота си никога не съм вкарвал гол, дори ме е страх от топката. Смешно ми е като гледам как хората се „лъжат“ с „фина на Зидан“ и т.н.
    И знаеш ли какво? Хич не ме е срам и не ми пука какво мислят хората за мен. Важното е, че аз не съм фен и за това мога да погледна трезво на нещата.
    Сложил съм символа на ЦСКА, защото „Левски“ е цирей върху красивото чело на едноименния революционер, загинал за свободата на своята родина. Същото важи и за Ботев. Това са отбори на псевдопатриоти с нацистки виждания. I pity them.

  23. twin1 Says:

    еби му майката кво толко спичаш бе човек споко няма да дойда с пушка да те накарам да отидеш на мач ма знай че ти губиш играй си на стар крафт дуум и някви такива подобни с кво ти помагат не знам с кво допринасят на обшеството пак не знам. радвай се на холандия забрави БЪЛГАРИЯ живей там къдет няма фасове по улицата и забрави за мястото откъдето си тръгнал а за носталгия… не изпитвай защо ти е, сега си в държави които са „ПО“ от БЪЛГАРИЯ. впечатлявай си се няма лошо нали в нашето село от дет съм аз наречено СТОЛИЦА на мижавата и грозна БЪЛГАРИЯ си нямаме лъскави витрини претрупани маси лъскави декори, лъскави украси ма знаеш ли кво нас и така ни е добре и няма да избягаме само щот има държави “ПО“ от нашата родна а ти живей там къдет ти се живее имаш право на избор всеки си има. моят е да ОСТАНА

    смей си се на тия коит се лъжат от финтовете на зидан смей се и на милиардите от населението коет гледа тези спортисти и се опитва да им подръжава смей си се купон да става но не забравяй че не си ти най-хитрия който не гледа спорт защото мноооооооого повече от теб гледат и едва ли са по-прости от тези кат теб коит не гледат.

    ако за теб всеки който ходи на мачове е арогантно копеле мога да ти кажа че си много заблуден едва ли президентите и кралските семейства са такива а може да са по-прости от теб как могат да гледат тая помия. как може кралицата майка да се занимава с глупости и да дава няква тъпа и ненужна купа на ХРИСТО СТОИЧКОВ
    кво кат е европеъски първенец тя е проста защото е изгледала целия финал а не е играла на игрички на РС-то си

    нека хейтърите почнете да пълните 100хилядни стадиони с цел примерно промотиране на най-яката игра издавана досега и така всяка седмица 2 пъти и тогава ше се разбере кое е “ПО“

  24. worddrow Says:

    О, имате си лъскави витрини и чисти улици. ; ) И скъпи коли си имате.
    И какво като тълпата си пада по футбол, а аз не? Това не означава, че те са прави, а аз греша. Вземайте пример от лемингите.

    Моля те нека не засягаме темата за кралските семейства и арогантността. Сигурен съм, че си запознат с откачените английски династии, където арогантността не прави впечатление никому, а неизлечимите болести със сложни имена са традиция, предавана по наследство (хехеХЕ).
    Браво на Христо Стоичков – той ако не е арогантен егоист, то тогава никой не е – ако си му гледал по-новите интервюта, сигурно си забелязал колко надменно е държанието му към журналистите. А прави ли ти впечатление, че нещо не го бива в говора?
    Имал съм случаи, в които група недорасли гамени, които имаха честта да се нарекат мои „съученици“ ме нарекоха олигофрен, понеже не съм можел да (забележи) правя „крачета“ и.. кажгоде.. „главички“ !
    : ) Кралицата е отишла да види мача само за респект и публицистичност. Същото важи и за останалите държавни глави et cetera.
    И не, едва ли хейтърите ще почнат да пълнят стадионите. Те и без това са си пълни с такива (визирам последните мачове на Левски). Аз не съм някакъв фанатизиран екстремист – предпочитам да си трая, защото знам, че няма смисъл. Нищо не мога да променя, така че няма смисъл да си хабя думите за загубена кауза, която за жалост се поддържа от милиардите зомбирани бирочерпци. 🙂 Да живее рибата фугу и висшото вуду!

    Хилядолетни пръсти и скариди, да му го..

  25. twin1 Says:

    всеки има право да бъде какъвто си иска КАМАТА е надменен а защо да не бъде дане би случайно да не е най-добрия в професията си (визирам футболните му качества не треньорски) точно тази арогантност му е помагала и все оше му помага не може да излезеш мижав пред журналистите нали…? не съм съгласен и аз с твойте другарчета щот наистина не всеки може да праи кръчета да пее или да рисува

    а тва че модерния ляв не го бива в говоренето е същия случай кат теб не е ли…? него не му е работа да гожори а да деъства с действия си вади хляба не му трябва да е умен или инженер нали? както на теб не ти трябват крачетата и главичките.

    май няма смисъл вече да продължаваме видя се че няма да постигнеме консенсус 😀

    ай не знам кво време е при теб ма ако е като тук ЛЕКА нощ ти пожелавам и не мрази спорта щот мижавци кат нас имат наистина огромна нужда от тази „простотийка“ а и други имат нужда както казах нали с тва си вадят хляба ай;)

  26. worddrow Says:

    Yup.
    Good night, and thanks for the fish!

  27. mealie Says:

    Я по-кротко. То по хубаво си разменете айсикю номерата. и,Цецо,извинявай,но можеш ли да ми посочиш кое точно те накара да сравниш някой футболист с Моцарт. За бога, та този човек е велик,гений,както за своето,така и за насхето време. И когато един футболист успее на нарисува картина като Маринин, да изпее песен като Уитни Хюстън,да изсвири една песен като Сантана…тогава ще кажа,че може би футболистите не са глупави. От едно почесване по главата умират мозъчни клетки,какво остава за систематични удари по главата с топка?
    Я чакай,добре,че продължих да чета. Цецо,какви са тия глупости за българския манталитет?! Ама ти НАИСТИНА ли смяташ,че тук няма НИТО ЕДИН почтен,умен и може би дори скромен човек? Какво?! В цялата страна? Не искам да знам какво става в главата ти ако наистина си мислиш тези неща,защото съм сигурна че всичко е доста мрачно там.
    Колкото до името на отбора Левски….да сте чували за друга страна,която да кръсти отбор на националния си герой? За да може да четете прекрасните надписи по сградите,докато пътувате с автобус: Кур за Левски? Немислимо…мисля,че е трябвало още едно време да си останат Витоша…хубаво е,звучи синьо,какво пречи? А за кралските семейства: излез от приказките…ти ако си крал няма ли да си надуто арогантно копеле? Не защото искаш,ами защото си възпитан да си такъв.

    Искам да поздравя worddrow за изключителния му изказ и умението да попада точно в десятака. Впечатлена съм.

    Истината е,че трябва да има хора за всичко. Трябва да има инжинери,лекари,учители съще както трябва да има и чистачки, хора,които да ти продават киселото мляко в магазина и да те настъпват в автобусите. Трябва да има фенове,защото ако ги нямаше,щяха да обърнат усилията си към нещо друго и тогава никой не знае какво ще се случи. Представи си усилията и ентусиазмът на милиарди хора по света отприщени в сляп фантизъм към нещо друго. Нека има футбол,той ги държи ангажирани.

  28. Blade Says:

    Ахой, друже Тъмни – и съжалявам, че не съм посещавал блога ти напоследък, просто много работа на главата ми се струпа 🙂

    Искам само да спомена, че напълно съм съгласен с теб за спорта днес – всички превъзнасят футболистите, а лица като най-големия селянин на всички времена Христо Стоичков биват издигнати на по-високи места от знаменити фигури в българската история като Васил Левски или Христо Ботев.

    Единственото, което не удобрявам, е прекаленото застояване у дома – човекът има нужда да се движи, респективно спортува – защото днешно време, когато човекът е ограничен в един сив живот в кутийка, спортът е единствения начин да се пораздвижи малко.

    Не казвам, че футболът е нещо грандиозно – просто споменавам факта, че след тежък изморителен ден е най-добре да се събереш с приятели и заедно да се изпотите като коне тичайки, ритайки, забивайки, играейки тенис на маса, плувайки и прочие, и прочие. А после – иде чайчето 😉

    Айде, поздрави и голямо уважение за изказа ти, наистина 🙂

  29. worddrow Says:

    И аз не удобрявам застояването, но в моя случай е трудно да сторя иначе. Мерси за топлите зуми и мнението. Знаеш, че оценявам жеста.

  30. nepravdopodoben Says:

    Нищо странно не виждам в името на Арсенал Казанлък. Кръстен е на завода Арсенал, а не на онзи „английския“ Арсенал с Тиери Анри, Арсен Венгер и другите французи. Може да понамалиш малко списъка 🙂 За футбола няма смисъл да се спори…

  31. worddrow Says:

    И в село Грудово може да имат много глигани.. Е и? Пак си е смешно.

  32. nepravdopodoben Says:

    Странно чувство за хумор…

  33. worddrow Says:

    Добре дошъл в джунглата.
    Хумор, но хумор indeed.
    Даже правя услуга на отбора, като го публикувам в списъка със забавните имена – правя им безплатна реклама.

  34. MASTERVAMP Says:

    ima oshte edin klub koyto ne e spomenat. Juventus Malchika. 🙂

  35. MASTERVAMP Says:

    samo Juventus Malchika 🙂

  36. Ledenia77 Says:

    Dqdo mi e trenior na Juventus Malchika,ina4e jiveq v Ruse,forza JUVE!:))

  37. worddrow Says:

    Значи все пак е имало смисъл постването на тези отбори. 🙂

  38. ангел Says:

    само цесека!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. ангел Says:

    само цесека!!!

  40. : ) Says:

    : )
    : )
    : )

  41. Imposible`Is`Nothing Says:

    абе не не немога да повярвам че има такива хора…първо за манталитета и аз не съм много съгласен,но това да кажеш такива работи за футболистите е пълна глупост!Ако Моцарт,Бах,Паганини направи нещо което в момента Роналдиньо,Кристияно Роналдо,Лео Меси или навремето Марадона,Ромарио и много други са правили тогава ще ги призная!Играя футбол от както се помня и искам да ти кажа,че нито съм по-прост от теб,нито съм по-надут от теб!Когато се събудя чувствам желание за игра!Неможеш да си представиш какво е усещането когато направиш нещо красиво с коженото кълбо!!!А какво е направила толкова Мадона…да не би да е спасила света?!?Това за Ботев и Левски е пълна глупост!Това че феновете правят мизерии,НЕ ОЗНАЧАВА,че футболът е нищо!Според мен е много по-добре да се спортува отколкото да се дрогираш,пушиш и киснеш по цял ден в кафетата!Приказвате за заплатите на звездите…знаете ли че във В група момчетата вземат по 50 лв на мач,а знаеш ли колко взема един пластичен хирург?!Да не би той да е спасил света?!?!?Цъкаш си компютърни игри по цял ден,не се забавляваш пълноценно,с една дума пропиляваш си живота!Не казвам,че за да се забавляваш е задалжително да „гониш топката“!Ходи на риболов или можеби ти е жал за рибите,гледай ловния канал,там ги пускат!Погледни списъка има около 10 отбора със наистина смешни именал,опитай се да разбереш защо другите са кръстени така и ще разбереш,че не са чак толкова смешни!
    И един съвет ЗАБАВЛЯВАЙ СЕ,защото имаш един живот и някой ден ще съжеляваш,че си го пропилял!

  42. nikolay Says:

    изтребител ново делчево най – великия отбор 🙂 живея у враца но селото ми е там и са много добър отбор !!!

  43. Miro Says:

    worddrow – 4etoh kakvo si pisal i razbrah 4e iska6 da kaji6 za kvo tolkova pari se vlagat vav futbola…mi prosto e ti ne si fen na futbola i ne namira6 pri4ina da dade6 nekvi si 5 lv da gleda6 ma4…kakto az ne namiram ni6to smisleno vav basketbola taka 4e i az nqma da otida da si dam parite da gledam nqkav sku4en basketbolen ma4 (moe si e mnenieto) a dokolkoto za decata…ne mislq 4e ne im trqbvat pari. Mai ne e vse edno dali 6te rita v igri6teto zad bloka ili na stadiona sas ekip geti kalevri kori i t.n. ta to e samo edno nevinno dete i kato se vidi v tezi drehi se 4ustva ne6to pove4e…a i nikoi ne e varzal fenovete za 6iqta i da im e kazal idvaite na ma4 4e ni trqbvat pari taka 4e prestani da opluva6 futbola ne ti se otdava za6toto nemoje da bade oplut 😉

  44. zapoznanstvo Says:

    Хм, прочетох го незнам какво да кажа. Весела среща.

Вашият коментар

