This day sucks!

Не съм в ужасно настроение, но ако не бях непукист със сигурно щях да съм разстроен. И то много. Ама много.

Събуждам се аз, в 6 и 30 сутринта, а в 7 трябваше да съм на път за училище. Тъкмо си вършех дневните интернет занимания… Влизам си в Bulfleet акаунта и с ужас установявам, че някакъв психопат от Танзания (!!!) ме е нападнал със 120 Скаута! I mean.. come on! Бива ли такова нещо? Това си е направо гавра с труда на човека.. 120 Скаута! С останалите ресурси си построих малко защита, въпреки че нямаше смисъл..

Майка ми пак ми се скара, че съм седял пред компютъра в последния момент. Побързах да се оправя.. там.. паста, четка за зъби.. клечки за уши.. Сутринта се бях разсополивил малко и си бръкнах в носа. Явно обаче дори носът ми не е в безопасност – без да искам одрасках някакво капилярче в лявата ноздра и почна да шурти една кръв.. И то точно минути преди уречения час за заминаване. Спрях кървежа с доста усилия.. Знаете ли колко е гадно да ви тече нос със засъхнала кръв в него? През целия ден си проверявах носа и постоянно в имаше кръв.. Накрая ми писна, издухах се като хората и приключих с проблема. Но и аз имам нерви, и аз имам лимит! Трябва да си отрежа ноктите!
На всичкото отгоре нямах време да си взема душ, адски много ми се спеше и бях забравил да довърша една камара въпроси по Американска История. Както и да е, след като влезнах в училище отидох в Библиотеката и написах едно писмо на учителката по История (бла..бла..бла.. бях много болен, бях на лекар, температура.. дрън..дрън.. бих оценил.. еди си какво си.. блъ..бля..бла.. обещавам, че няма да се повтори.. дрън-дрън.. обожавам историята.. не зная как да ви се отплатя.. мрън.. благодаря предварително). Кофти!!!! За щастие жената е разбрана и ми позволи да предам домашната *И* да направя теста утре. От прекалено много бързане по физическо си облякох блузата наобратно и добре, че беше Павел да ме предупреди иначе със сигурност нямаше да се усетя.

Поне по Физика имам 37/40 точки, което е 92% ! А и новият урок се оказа доста интересен. Не съм предполагал, че векторите ще ми допаднат. Yup!

След училище трябваше да влизам в къщи през прозореца, понеже сестра ми не ми отвори. Отворих прозореца, хвърлих си папката и раницата и тъкмо се каня да влезна.. и гледам сестра ми, че лежи на леглото и ме гледа с ЕЙ такива ГОЛЕМИ очи. Оказа се, че клетницата била болна и т.н.. Трябва да престане да се излежава на леглото ми. Мое си е! И така…

А после като се прибрах се оказа, че веднъж отпуснеш ли гарда в Bulfleet – няма смисъл да играеш.. въобще. Бяха ме нападнали 6-7 пъти и то различни играчи. Накрая не издържах – липсваше ми защита, армия, ресурси и желание за игра.. За това си унищожих планетата.. минутки преди един да ме нападне. Мухахахахах!

Имам цял куп домашни. Благодаря за вниманието. Мръннн.. Баси….почвам да ненавиждам училището.. и себе си. ;( So.. hard..

4 Коментари to “This day sucks!”

  1. vladimir Says:

    wellcome to highschool!

  2. worddrow Says:

    Пише се „High School“ 😉 Иначе… ъм.. меръхъси?

  3. Night Queen Says:

    Гадно =(
    Това с прозореца ме разби, или пък с блузата…
    Надявам се нещата скоро да портъгнат.

  4. Remus Says:

    Welcome to My World, mate.
    Сега тепърва ти почват проблемите, да знаеш. Ако искаш малко почивка, отъркай се в сестра си, докато е време ;). Иначе ще има да си чакаш коледните празници.
    ПП: 92% по физика? Geek…

Вашият коментар

