Клуб „Ново начало“

Колко е хубаво да си преинсталираш компютъра, да започнеш от самата нула.. А интернетът лети, лети.. не спира. Процесорът мърка като преял котак, а мониторът сияе от щастие. Всичко е толкова по-бързо.. по-съвършено.. по-чисто. Като сребро.. голямо, лъскаво кюлче сребро.. И бурканче със сладко от смокини, плюс чаша вода. Ех.. За сега всичко е перфектно и за пръв път от седмици съм съвсем спокоен. Не се налага да натискам Ctrl + Alt + Del през пет минути, за да накарам дадена програма да се влачи поносимо.

Мога да си отдъхна.. Най-накрая.

Post Scriptum : УууИииУууИииУуу!*

7 Коментари to “Клуб „Ново начало“”

  1. мрън Says:

    хаха, клуба рулз
    аз се кефя на Рег Шу най многу :}

  2. worddrow Says:

    Лично на мен „Жътварят“ ми е най-безинтересната книга. Това с количките беше ужасно. 🙂 Но имаше интересни персонажи..

  3. мрън Says:

    еми то нали трябваше да се осмее хипермаркетите ^^
    аз пък ги харесвам всички, вярно беше по суха но имаше доста оригиналности както ти каза, людмила многу радва.

  4. worddrow Says:

    Е, да.. и все пак.. не ми хареса. 😉

  5. мрън Says:

    а, да нищо не съм казала, просто да отбележа, нали съм малко нахална личност, пък и ти си имаш право на мнение
    ах малко се отклоних от темата, но извинявай =)

  6. worddrow Says:

    Поне си правиш труда да четеш излиянията ми *и* коментираш! Няма нужда да се извиняваш, аз трябва да ти благодаря.

  7. мрън Says:

    аз понеже съм в период на коментиране, иначе само чета, защото като коментирам бълвам глупости ^^ пък и ти пишеш интересни неща, полезно е да ти се чете блога (:
    аа и никакво благодарене, кара ме да се чувствам неудобно

Вашият коментар

