Добре дошли в Анкх-Морпорк, „Градъ на иляди изненади“!

Е, това лято със сигурност беше доста интересно, що се отнася до книгите, които прочетох. Ваканцията посветих изцяло на творчеството на Тери Пратчет – един гений, на когото свалям шапка. Светът на Диска е чудноват и не може да бъде описан с няколко изречения (освен, че представлява плоско парче земя, върху плещите на четири слона, стъпили здраво върху хилядолетната коруба на Великата/Великият А’Туин ..). Това е същински „Пътеводител на Средновековния/Фентъзи Стопаджия“, една огромна пародия, в чиито междуредия се крие истината за живота, вселената и всичко останало (42!!!). Оригинал от клишета с герои от кол и въже – ей туй е Светът на Диска.

Това лято прочетох 24 книги. Всяка една от тях е дело на Тери Пратчет.

Цъкнете тук, за да видите кориците на прочетените от мен книги. Повечето от тях са идентични с книгите на ИК „Вузев“ – някои са различни, защото не успях да ги намеря. Може би най-важното нещо за мен беше, че книгите са на български.

По-долу съм поместил списък с книгите, които прочетох. Йей, да живей книжнинътъ!

Цветът на Магията – 297 страници
Фантастична Светлина – 286 страници
Магизточник – 334 страници
Ерик – 126 страници
Интересни Времена – 342 страници
Подвижни Образи – 417 страници
Истината – 427 страници
Малки Богове – 383 страници
Морт – 317 страници
Жътварят – 356 страници
Музика на Душата – 424 страници
Дядо Прас – 344 страници
Крадец на Време – 430 страници
Еманципирана Магия – 271 страници
Маскарад – 371 страници
Стражите! Стражите! – 419 страници
Въоръжени Мъже – 415 страници
Глинени Крака – 404 страници
Шовинист – 465 страници
Петият Слон – 444 страници
Нощна Стража – 454 страници
Чудовищна Команда – 441 страници
Изкуството на Света на Диска – 112 страници
Готварска Книга на Леля Ог – 175 страници

Това са точно 8027 страници !!! Am I good or what??

12 Коментари to “Добре дошли в Анкх-Морпорк, „Градъ на иляди изненади“!”

  1. mealie Says:

    a redovete kolko sa znaesh li?

  2. worddrow Says:

    Сега какво? Ще се заяждаме ли?
    Не знам, но мога да ги преброя ако искаш.

  3. мрън Says:

    дарки браво и аз четох някой от тях лятото
    поздравления
    книгите са радост 🙂

  4. worddrow Says:

    Indeed, мрън-whoever-u-r, indeed.

  5. мрън Says:

    ох ще се обадя пак, много ме радват хората които четат пратчет, ама ти сега на каква вълна си след него, на мен ми остават още малко книжки и ще го свърша и е интересно да чуя какво се чете след него (:

    пък иначе аз съм аз, мрънкало енд прауд ъф

  6. worddrow Says:

    А, ами не знам. Имам все още няколко книжки.
    След това ще си купя непреведените от поредицата – Thud!, Going Postal… Все още трябва да се сдобия с „Pyramids“ и „The Last Continent“. Да прочета „Wee Free Men“ и да си купя „A Hat Full of Sky“ и другите Пратчетови книги и разкази. „Good Omens“ изглежда интересна. 🙂

    След това там има и картата на Света на Диска, пътеводител за Ланкър и разни други бонусчета, които с радост ще погълна за броени минути.

    След като прочета ВСИЧКО на Пратчет смятам да подхвана отново книгите на Салваторе, понеже изоставам.

  7. мрън Says:

    ние thud и going postal ги четем на компютъра, а последния континет сме го чели илюстрован. Обаче двете книжки от поредицата за вещиците дето ги каза са с малко кофти шотландски инглиш и са страшнички за четене.
    Добри поличби е весела да ^^
    аз съм ги чела почти всички негови, без Чудовищна команда, Истината, Подвижни образи и Музика за Душата, но стоят в библиотеката, определено си заслужават зарязването на другите книги.

    Иначе за Салваторе аз си прочетох миналата седмица 11 книга на бг, дето Лайти и Ремус ми я дадоха и чакам нови ^^ Ти до коя си?

  8. worddrow Says:

    А, Wee Free Men я имам и даже я бях почнал да я чета (беше в миналогодишния списък с книги за лятно четене) и шотландският хич не ме плаши.

    На Салваторе.. в момента съм на The Legacy, първата книга (4 в 1).

  9. exiler Says:

    Шотландски страх, мен не страх!

  10. worddrow Says:

    Na da ain’t makin’ eny sains!

  11. avrora Says:

    ha ha bravo na teb i az po4nah predi mesec,skoro 6te se hvalq!!!

  12. елс Says:

    поздравления, пратчет е най-великия…аз също съм голяма фенка и съм чела повечето от книгите му…

Вашият коментар

