Мистична астрология на дванадесетте животни на силата

Отдавна не бях посещавал блога на Eneya, но ето че и този път нещо в нейните писания ме.. ъ-ъ-ъ.. вдъхнови.. I guess? Става дума за еййй туй постче. И не, в моя пост няма да иде реч за Мечо Пух (предпочитам Муслоните), а за тъй нареченото „Магическо Колело : Мистична астрология на дванадесетте животни на силата“ . Този интересен и доста, ама доста подробен (но до колко верен?) зодиак се състои от дванадесет животни (duh!) : Сокол, Бобър, Елен, Кълвач, Сьомга, Мечка, Гарван, Змия, Бухал, Гъска, Видра, Вълк.

Blah..blah..подробно обяснение.. blah.. за зодиака, което….blah..blah…blah.. ще пропусна, защото и без това си го пише в увода.. blah.. blah.. Blah!

Очаквах да съм Вълк или Сокол.. но съм.. wait for it.. wait for it…

[ Castor fiber ], демек.. Европейски бобър..

Cool, huh? Защо все на мен ми се падат изкилифенчените nezumi-та? 😦 Проклети бобърчета. Както и да е.. От тук можете да видите какво символизира бобъра.

7 Коментари to “Мистична астрология на дванадесетте животни на силата”

  1. exiler Says:

    Аз пък съм Видра!
    Heeeeeeeells no …
    Ние и двамата сме един вид…гризачи нъл’ тъй?
    Че ний сме си братя! Какво ти разправям аз …

  2. worddrow Says:

    Хе-хе-eeeells no! Само дето видрата е.. кажгоде.. тъй де.. едно от тия.. кажгодета.. а.. да.. от тия.. дет’ не са гризачи.

  3. exiler Says:

    И аз някакви такива спомени имах, ама все пак … едно таквоа с мустачки и муцунка напред. 😀

  4. worddrow Says:

    – ПИСУК!

  5. ADKA Says:

    А аз съм Стрелец по слънчев знак- тоест, БУХАЛ 😀 Много се верни нещата,които пише!

  6. ADKA Says:

    Az sym BUHAL

  7. worddrow Says:

    Хех, Бухльо.

Вашият коментар

