Започва път от моя праг..

18ти Юни – 23ти Август

Започва Път от моя праг
безкраен, ограден с трева.
Увлечен в неговия бяг,
и аз ще трябва да вървя,
да влача морните пети,
додето стигна друм голям,
събрал пътеки и мечти.
А после накъде? Не знам.

Exeunt Omnes 

23 Коментари to “Започва път от моя праг..”

  1. exiler Says:

    Чакаме те причтелю. 😀
    Лек и спокоен път.
    И недей дърпа люспите на дракона.

  2. Zdrachnik Says:

    Добре ве Билбо… ^-^
    бих ти пожелал катастрофа ма нали комиксите ми са в тебе…ши та пощадя тоя път :)))))))))

  3. Stormbringer Says:

    И моята фланелка е в него! 🙂 И аре вече, че ми се изчерпа чаканката… пращай веднага като пристигнеш!

  4. мрън Says:

    на мене какво ми носиш
    вие май само за носене го чакате а? :С

  5. exiler Says:

    Не естествено….хъх..:D

  6. Stormbringer Says:

    Ами… ако намине към София ще се видим. Но нямам планове да ходя до Бургас.

    Що се отнася до носенето – аз тая блуза я чакам от гъзильон време… нормално е да давам вече зор.

  7. vladi_m Says:

    Билбо,Билбо…

  8. Zdrachnik Says:

    Аз вече си получих комиксите и сам доволен хъхъ :Пп

  9. Stormbringer Says:

    Какво стана бе, Лордеееее? Аре активизирай се малко. Няма зимата да я нося тая блуза с къс ръкав :).

  10. exiler Says:

    За каква блуза става дума? Казвай, че да му обадя. 🙂

  11. Stormbringer Says:

    Питай Дарклорд-а дали ми е пратил вече… Защото ми се струва, че малко почна да се бави вече. И накратко – питай го дали има намерения да ми я прати, за да не чакам напразно.

  12. worddrow Says:

    Az sam sestra mu toi shte ti q isprati no sega e na selo i nqma kak da ti q prati zatowa izchakai malko toi shte ti q isptari!!!

  13. Stormbringer Says:

    Пристиигна! Браво, Дарки, браво!

  14. Worrdrow Says:

    Shte se setish! 🙂

  15. exiler Says:

    Айде, мир да има. Всички са щастливи. Сега ако се уредя с LOTR с твърди корици …

  16. Zdrachnik Says:

    вече ставаш нагъл 😉

  17. мрън Says:

    абе кой е здрачник и кой е Stormbringer?
    дарки как си прекарваш в бг (: а софия ще я минеш ли (:

  18. exiler Says:

    Кой ще го пусне??
    Като имате мерак да ви огрее Даркито ще си купите билет за Бургас и ще дойдете. Аааамахаа… : )

  19. worddrow Says:

    tochno taka exiler saglasna sam sas tebe

  20. мрън Says:

    той каза че ще дойде в София бе пишлемета, аз затова питам, пък бургас ми е далеч, ще пасувам

  21. Елф лорд от Последователи 2 Says:

    Нандате ?!

  22. Елф лорд от Последователи 2 Says:

    Олелее.. 😦 Грешка.. т’ва го казваше един от Наруто.. елф лорда казваше : НАНТУ ХИНУН ! :)))

  23. Павлина Дамянова Says:

    Абе хора я кажете от къде мога да си купя тая книга Започва Път от моя праг и тази също История на Средната земя.Много ви моля ако имате иформация кажете.

Вашият коментар

