De Chelonian Mobile

Прочетох "Малки Богове" на Тери Пратчет. Бих казал, че това е една от най-добрите му книги – свежа е и е.. (както винаги) фрашкана с философия и хумор. Утре ще се опитам да купя "The Moons of Mirrodin" на Уил МакДермот (Will McDermot) от книжарница "Barnes and Noble". Това е първата книга от "Mirrodin" цикъла и, съдейки по ревютата.. тя е доста успешна. Смятам да я почна в самолета и да я свърша на село. След това ще я подаря на Light_Lord. Трябва и да купя някакви си комикси на Здрачника. Бях му ги обещал преди много време, но нямах възможността и късмета да се натъкна на нещата, които му трябваха. Oh, well.. Дано книгата си струва парите, де.. Това е все пак! Някои хора биха използвали дори своите зъби и нокти за да се доберат до подобна пачка с пари. Пък ако я няма, ще взема нещо друго.. Няма да оставаме валат/капо я.. Btw, мацката от корицата е самата Glissa Sunseeker.. Е, явно обича зеленото слънце момичето.. с тоя зеленикав тен.

Прави ми впечатление, че хората от България си мислят, че САЩ е страна на неограничените възможности. Е.. не е. Има книжарници и то доста големи книжарници.. и какво ли не, но за да се отиде там, човек трябва да има кола. Е, аз няма как да пътувам, тъй като нямам собствена кола, не мога да карам а и баща ми е по цял ден на работа. "Иди в Чикаго и купи нещо!" Чикаго е град с повече хора от тези в България – над 8 милиона е (заедно с предградията и т.н) Трафикът е голям.. Не е толкова лесно..


Както и да е..

Вчера към списъка с блогове добавих и този на Здрачника. С него се познаваме съвсем малко, но едва ли ще забравя времето прекарано с него. Този човек е купонджия, философ, тарикат и майтапчия в едно. Струва си да посетите блога му.. Пичагата от банера е Учиха Саске (Uchiha Sasuke) от мангата/анимето "Наруто"

Днеска приключих с подбирането на карти Magic : The Gathering и вече съм готов да се изправя срещу останалите фанатизирани и не чак толкова фанатизирани картоиграчи. Скромният ми арсенал включва :

Weenie/Beatdown Samurai
Control Ninja
Control/Mill Scalpelexis
Beatdown/Aggro Scalpelexis/The Unspeakable

Имам и "sideboard" за всеки случай – доста сини и зелени карти. По принцип нямам любим цвят. Обичам да играя бързо, никога да не пропускам ходове и да правя по много неща едновременно. Любимата ми комбинация е тази между зелени и синия звят. Зеленият позволява бърз растеж – лесен достъп до земи, които да ми осигурят тъй желаната мана. Освен това ранно запасяване със земи означава и по-голям шанс за изтегляне на някоя полезна карта. А и зелените създания са най-силните и най-многобройните.. били те гигантски зверове или рояк от token-и. Синият цвят разполага с хиляди трикове – произволно теглене на карти и забавяне на противника. Евтини магии в началото на играта възнаграждават магьосника с време, а времето е адски важно..

В "Tempo and You", Скот Уилс (Scott Wills) пише за скоростта по време на дуел. Забавяне на нечия игра означава няколко допълнителни хода, в които синият магьосник може да изтегли жизненоважна земя или combo карта. Честото теглене на карти пък позволява много повече възможности и по някакъв начин кара противника да се чувства … бавен. Няма нужда да казвам колко болезнено е да забавиш нечия игра и същевременно да ускориш своята.. Особено след като с едно от тези "допълнителния" тегления намериш земя или магия, която ти осигурява някакво преимущество.

Като се комбинират тия два цвята и се получава една манджа.. едно масово теглене, трупане на земи и бързо призоваване на адски зли, зли, зли същества, които като почнат да мелят.. нямат спиране. Да живее Scalpelexis! Да живее Mark Tedin!

Но стига съм говорил за Magic 🙂 Като почна да дърдоря и не се спирам.. А само като си помисля, че преди 2 години нямах ни една карта, не знаех всички правила.. Уви, това не ми пречеше да попивам като гъба всички новини относно тази феноменална игра.. А вижте ме сега. Имам 3000-4000 карти and growing.. Все още не съм ходил на някой по-особен турнир.. но и това ще се случи.

Еdit : OMG, като напишете в Google Images думата "Scalpelexis", деветия резултат на първата страница е моята рисунка! Даже и ника съм си написал там.. OMG! OMG! I'm soooo happy!

4 Коментари to “De Chelonian Mobile”

  1. Zdrachnik Says:

    Хахахахаха как се фукаш само….ама да ти кажа трудно ще намериш с кого да играеш Меджик вече в Бургас 😉
    аре да речем аз ще се навия за игра две макар че вече сам колекционер 😉
    Бтв честито за Скалпилексиса :)-

  2. exiler Says:

    Мхм…вече прати ли карта на Mark Tedin?
    Ще намерим, уверявам те. Който търси – намира, все пак. 😉
    Пък и един двоен или троен дуел също не е лоша идея. Въпреки товето заявление, Здрачник, че си колекционер, вярвам, че ще се намири някой за таг тийм. Пък и няма само Меджик да се играе. Има Ендивал, обикновено Рп, седене по сенките. 😀
    Аз лично много се радвам за книгата. Само добри думи съм чувал за тази Glissa Sunseeker. Пък и Миродин ми е един от любимите едишъни.
    Междудругото, Дарки, купих ти книгата вече. Днес в жегата направих едно сафари, хах, ама си струваше. – Пари.
    Нямам търпение да дойдеш, bro.

  3. Смокини и черници! » Blog Archive » Vilis ad bis pretii Says:

    […] Както вече споменах в "De Chelonian Mobile", днес трябваше и беше един book hunt. След мача САЩ – Италия (виках за Италия, by the way!) с баща ми се отправихме към Randhurst Mall-а, в Mount Prospect (тук се състоя SPELLBOUND 2005 – по случай излизането на "Хари Потър и Нечистокръвния Принц". И аз бях там, и аз пих тиквен сок.) за да купим комиксите на Здрачника. Купих му първите два комикса от новата поредица CIVIL WAR – първи брой беше $2.99, а втори – $3.99. Това прави $6.98 или 10.85641 Български лева, по днешния курс. Понеже съм добър, няма да добавям и таксата, нито пък доставката […]

  4. balnazar Says:

    Малко съм закъснял ама карай 🙂 Търся из нета сега да видя има ли фенове на Magic които искат да цъкаме. Аз съм от Бургас и съм навит.

Вашият коментар

