Hungry like the Wolf

Новости.. work, work

Новият банер (черничкия с вълкът и месечината) води към новия блог на другаря Remus. В него ще намерите новости в света на кеча, ролевите игри и много други работи (надявам се). Какво друго мога да кажа освен да му пожелая благополучно блогване. WordPress rulz.. 😉 

Други новости.. Остават по-малко от 4 дена до полета ми! Колкото и да е странно, не се чувствам готов да летя – толкова много неща трябва да се подредят и направят.. Куфарът е голям и няма да нося много работи.. но пък ще ми се наложи да го натъпча с доста книги на връщане. Пратчет и т.н.

Купих си нови обувки.. едни такива спортни, тъмно сини и бели, с лимонено зелено и сребристо. Много ми харесват. Леко са ми тамън, а аз обичам по-големи обувки. Тези са 12ти номер, което се равнява на… 46 и 1/2 .. европейска мярка? Така поне пише на кутията.. хм.. Взех си и късички чорапи, слипове ^_^ и боксерки ^_0 ? Да има там… Четка за зъби, дезодорант, ролка против изпотяване.. ъъм.. някакви малки парфюмчета. Само паста за зъби не взех, защото на идване ни спряха заради нея. Weird, huh?  Не знам какво друго ще нося. Няма да съм с кой знае колко много дрехи – там.. десетина фланелки, четири шорти, 1 или 2 чифта дънки.. Сафарита и изобщо горници не съм си взел – тука не са хубави. Ако ми потрябват, ще си взема от България. Може и нещо.. анцуг.. and stuff. И ако ми потрябват чехли, евентуално.. че тука са ужасни. Изобщо в САЩ дрехите са адски противни. Половината им дънкита са с някакви уплътнения отвътре, все едно носиш бански.. адски са дебели.. И дизайнът им е един нищо и никакъв. Повечето американци имат по 20тина фланелки, които носят с години, докато не се протрият съвсем – и те всичките са с някакви фалшиви картинки и от евтина материя. Ама аз не ги виня де, обикновени фланелки са си, стават за ежедневно носене. Виж, против съм носенето на пижами и нощници на училище? Това го правят доста хора.. веднъж седмично/месечно. Да им се чудиш и маеш.. 

Иначе шапка си имам от отдавна.. изглеждам смешен с нея.. или поне на мен така ми се струва.. Поне е оригинална, на White Sox (туй е единия от двата Чикагски отбора по бейзбол). Спечелих я някакси..

Както и да е.. Вълкът козината си мени, нрава не. Lol, това си отива и с името на темата… хех. 

Вашият коментар

