Squid onna stick!

И отново да отразя новостите..

Красивият сивичък линк е към "Кутията за всичко" – блогът на Eneya. Както сами ще се уверите там има доооста линкове – един от тях води и към моя блог.. 😉 Тук искам да отбележа, че не слагам банерчето само защото Eneya е сложила моя линк в нейния блог. Докато се ровичках в "Джубокс" архива й, забелязах, че и тя преди време е писала за песничката на America – The Last Unicorn. Без съмнение тя е интересна персона, и се надявам.. в бъдеще да науча нещо повече за нея. ~

Днес WordPress явно ровичкаха по нещо.. На няколко пъти Blog Stats-ът не работеше и отчиташе нулева посещаемост (подобен проблем имаше и в блога на Light_Lord). За щастие, посещенията на са изгубени.. 😉 

10 Коментари to “Squid onna stick!”

  1. Eneya Says:

    *скромно*
    Хех, мерси 🙂
    Иначе, как да не съм пуснала текста на The Last Unicorn? TТекста е невероятне, също и анимацията, макар че изобщо не мога да разбера защо ги наричат детски? То е от вида на Сладката Канди. Едно дете изобщо не би могло да разбере мечтата на харпията или избора на вещицата. Трудно би било да разбере проблемът на Еднорога или избора на краля… изобщо, тези неща са правени по време, когато анимето не бе ценено в бг особено много и може би е бил начин да се рекламира и изобщо да се сложи в ефир…
    Знам ли.
    Иначе, аз номера на icq-то си съм го написала, пиши някой път.

  2. exiler Says:

    Оп, оп! Сладката Канди ли каза някой?
    Това е единственото добро нещо, с което си спомням добрия стар и хубав българския народен канал ЕФИР 2. Вижте даже колко хубаво и българско си звучи! BTV? Пф …
    Сладката Канди, по това време бях 3 клас, ако не се лъжа. Беше ми любимото филмче. Гледах го всеки ден, всеки ден, всеки ден. И наистина беше повече от някакво аниме …
    114 Епизода, от които последният се казва “ На Хълма на Пони цветята цъфтят“. И в крайна сметка Канди не се събира с Тери. 😦
    От това филмче почна и писателския ми път. Заедно с една моя братовчедка написахме книга по филма в три части. Краят на втората част свършваше с 114 епизод, а трета беше измислена от нас.
    Накрая Тери и Канди се оженваха. Колко сладко ми беше.
    Явно просто не съм можел да понеса истинския край.
    До преди години търсех картинки, епизодите, някое линкче, но уви, нищо. Нищичко. Вече се примирих. Но спомените остават. Тези, специално, са ми много скъпи. : )

  3. worddrow Says:

    И аз го помня, при това много добре. На английски беше „Candy Candy“ ако се не лъжа?

  4. Eneya Says:

    Ооо, ти само до Тери ли го гледа? Тя стана сестра на фронта, после се завърна в имението на Антъни, където живееш е с един рус и брадат (май се падаше чичо на Антъни), но му беше заминала паметта. С него се ожениха мисля.

  5. Vancheto Says:

    олее сладката канди!уникален филм беше това – хем детски хем не съвсем – невероятен,ако пък ми кажете и от къде мога да си дръпна филмчето много ще ви обичам 🙂

  6. Sugar Says:

    Ех,какво да ви кажа…Така съм плакала на това филмче!Не пропусках и ден без да гледам любимата си анимация!А когато не можех…изпадах в тежка детска депресия…Наистина „Сладката Канди“ остави много сладникаво-носталгични спомени у мен… 😉

  7. Светли Says:

    V http://www.youtube.com ima po4ti vsi4ki serii na Sladkata Kandi!!! Tursete Cancy Candy

  8. Криси Says:

    олее аз на това филмче Сладката Канди супер много съм плакала сещам се че имаше много тъжни серии но и много яки много искам пак да го дават ;( някой ако знае от каде мога да си го изтегля да пише аз съм търсила в zamunda.net ама го няма 😦

  9. вера Says:

    сладката канди е невероятно филмче още си го спомням, гледах го с голям интерес.ако някой има картинки или песни от филма или ако знае от къде мога да го изтегля моля да пише благодаря ви

  10. Candy Says:

    Сладката Канди 🙂

    http://terryandcandy.blogspot.com/

Вашият коментар

