Банери и фрактал арт.

Имам си нов банер!

Ако искате да разменим банери (88 x 31), това ще е картинката, която ще трябва да сложите в своя сайт/блог. Моля посетителите, които ползват стария ми банер, да напровят съответните промени. После ще обясня за какво иде реч в банера.. 😉

Edit : Понеже не съм много наясно със съществото на фракталите и фракталното изкуство, ще си позволя да цитирам един мой много близък приятел – Композиторът от форума "Потър Мания". Не давам линк към самата тема, защото с времето тя сигурно ще бъде преместена и/или изтрита.. а неактивните линкове хич не са ми по вкуса.

Фрактал арт може да се намери навсякъде, но от десетките галерии с хиляди фрактали, които прегледах, специално ви препоръчвам за пример това.

Имайте предвид, че самоопределимостта отива и доста по-далеч от фракталите – в области на музиката, логиката, графиката, философията…

Преди време бях пуснал един пост, в който слагах различни wallpaper-и и т.н.. За жалост не ми се занимава да го ъпдейтвам. Един от тапетите там, носещ имео Chained Chaos е фрактал. 😉

Вашият коментар

