P.S : Совата хапе!

Писмо от драгия Light_Lord. Помоли ме учтиво да го пусна в блога си. Не мога да устоя на подобна молба… :

Здраствуй Дарки-Бой, братко мой,
ей го на писмото, може и в блога да си го побликуваш, че още постове да ти се натрупат и 200 посещения стигнеш дано! Пожелавам ти го!
Какво да ти кажа … Аз съм тук в стаята си, заобиколен от боклучки, книжлета, чаши, (с вода! САМО С ВОДА!) и всякакви джунджурии, за които можеш да се сетиш. Все още се надявам, че по някакъв начин ще се сдобия с плакат на Дризт, въпреки че ти твърдо отрече за евентуалното съществуване на такъв вариант. Да ти кажа правичката, малко съм разочарован, че няма да можем да се видим нито на 18, нито на 19 Юний. Язък за почивните дни, които ще ми дадат от училище ми е мисълта. Тъкмо се зарадвах за стечението на обстоятелствата и …
Както и да е, няма лошо и други дни ще има.
Ето пращам ти адреса, телефона, както и мобилния:

гр. Pirgos, сложен "Salida del Sol", бл. ??. вх. ?, ет. ?, ап. ?. Пощенски код ????/????
Телефон: ^-* "$-:&-/\
GSM: +!?+"%= %=/ №ІV
Е, май това е. Грабвай картичките Меджик и доларчетата и идвай насам, че работа и забавления ни чакат.

P.S. Ако ще пускаш това в блога си, може да им спестиш адреса, не мислиш ли? : ) На добър път и един съвет:
Не дърпай люспите на дракона прекалено силно.

Твой верен приятел и брат,
Лайти

I'm a wheel, I'm a wheel.
I can roll, I can feel.
And you can't stop me turning.
I am the night, the light,
the black and the white –
the man on the silver mountain.

Вашият коментар