Учебната Година Свърши!

Най-накрая! Не знам, не знам.. не знам какво да кажа за тия 9 месеца, прекарани в Palatine High School. Втората ми година в гимназията беше хем кошмарна и трудна, хем адски забавна.. и по-добра от първата. Попаднах на добри учетили.. Господинът ми по математика (Геометрия) е същински математически гений, философ, педагог. Часовете му бяха по-скоро като Час на класния ръководител и Психология, отколкото Математика.. и все пак човекът успяваше да ни предаде материала.. Той ми беше и учетиля по Алгебра миналата година (рядкост си е да ти се падне един и същ учител две години под ред). За две години тоя човек не повтори нито една шега или виц.. ! Благодаря ви, господин Кембъл !

Искам да благодаря и на учителката ми по английски.. госпожа Линдстром! Тя бе много мила и успя да ме накара да вярвам в себе си. В началото на годината имах страх от говорене пред публика (на английски език), но след няколко седмици бях много по-уверен, и въпреки че гласът ми трепереше през цялата презентация.. успях някак си да се оправя. Тя беше и учителката, която ме препоръча за Pirate Pride Award. Мога само да се надявам, че тя ще ми преподава по английски И следващата година! 

Искам да благодаря и на госпожа Кръмлиш, която ми преподаваше по Световна История! Първите няколко дена се притесних и мислех, че съм попаднал на садистична преподавателка, но този страх не продължи дълго. Оказа се, че тя е най-милото създание, в цялото училище! Часовете бяха адски интересни, а съучениците бяха най-големите чешити.. EVER! Обещал съм да й пратя картичка от България.. и естествено ще си спазя обещанието. 

Тази година се запознах с адски много хора.. и не бях чак толкова срамежлив. Имената, които ще изброя са най-вече на познати или хора, които са ми направили някакво позитивно впечатление. Между тях, естествено има и приятели… 

Grant "German" Peterson, Martin "His Mighty Mexican Majesty" Lopez, Dan "Greco" Kyriak, Gregory "Greggy/Bloody Briton" Gabbard, Anna Novikova (не успях да й кажа колко много я харесвам), Nicholas "Greco" Leviditis, Alexander "Military" Kostal, Mitch "Fatty" McIntosh, Lisa "Green Sushi of Peace and Cheerleading" Umeno, Katherina "Fish" Ryba, Katherina Walker, Kodey Urban, Michael "Dooope maaan/I don't even nah" Foster, Стоян "Trojan" Манчев, Стоян Божинов, Елена Славчева, Елина Урдова…

and many more 

Вашият коментар

