До Чикаго и назад II

Най-накрая.. най-накрая мога да обявя официалното си заминавена за България. Остават 9 дена, до заминаването ми. Тръгвам на 18ти Юни и се връщам на 23ти Август. Пътуването ще е сравнително дълго с прехвърляне в Амстердам, Холандия. В летище София ще съм (ако няма закъснения и т.н) на 19ти Юни 13:40 Българско време. Предлагам там да е първата среща. Понеже не помня много физиономии, нито имена.. ще ви помоля ако идвате, да носите табелки (като по филмите), на които да пише "Владимир Вълчев". Скоро ще поста и снимка, за да ме знаете… но не сега. В друга тема ще кажа и на кой терминал ще е чудото, че сега не помня. Ще го обява в бъдеща тема.

Иначе първоначално ще съм в Бургас – при дядо ми в "Лазур", или при съседите, които са наели апартамента ни в комплекс "Меден Рудник". За тези, които са от Бургас или им се ходи в Бургас, ще е хубаво да оставят телефони и т.н, за да се свържем. Вероятно най-удобното място за срещи е пред Хеликона – в центъра на града.. "Площад Тройката" ; )

Инак ще бъда 1-2 седмици при баба ми, на село .. "Арнаутито".. област Старозагорска май. След туй може да съм в Стара Загора. Ще опитам да съм там със сигурност на 29 юни, 30 юни , 01 юли, 02 юли (или поне една от тая дати), за да присъствам на тазгодишната ТАЛАСЪМИЯ 2006. Адресът е " Старозагорски Минерални бани, Хотел "Люляк" (като базова станция)". За повече информация : тук.

Мобилен телефон за сега нямам, но ще видя дали това може да се поправи по някакъв начин. Ако имам отново ще ви уведомя от тука.. Тъй че следете блога ежедневно за новини относно моето битие.. пф.

Ако успея да бъда достатъчно настоятелен, мога да си уредя и 1-2 пътувания с влак до София от Стара Загора. Не е гарантирано естествено и е вероятно да бъда придружен от някоя братовчедка. Може и до Пловдив да мина.

Тъй като не съм запознат със София и Пловдив (дори и Стара Загора) ще се наложи да бъда посрещнат на гарата.

Телефони, имена и никове пращайте на neiskata.gak@gmail.com 

Един коментар to “До Чикаго и назад II”

  1. Шууу Says:

    добре ^^

Вашият коментар

