DCLXVI (666)

Jesus Loves This Article

The Jee Man Himself has shown, in his infinite wisdom, that he is the
ultimate purveyor of all things nifty, spiffy, and generally interesting. He
has personally reviewed this article and given His blessing. The
submitter may be forgiven three venial sins or one mortal sin.

Днес е вторник. Шести ден на шестия месец, шеста година от новия век и шеста година от новото хилядолетие. 06. 06. 2006. 666… Числото на Звяра.
Не вярвам в подобни измишльотини, въпреки многото интересни съвпадения, "доказателства" и спекулации. И те, като Библията и Корана са човешко творение.. а човешките думи не могат да накарат цяла планета да изчезне.. И все пак пиша за този "феномен", защото се кефя на самото число. По-горе съм дал линк към някои от теориите и съвпаденията, дано ви харесат. По принцип дори не съм религиозен човек. Вярвам в себе си и в околните, а не в някаква мистериозна "висша" сила.

Uncylopedia.org си смени дизайна (временно) и се превърна в Satanopedia.org. Ето ви и линк към тяхното число на Звяра и 666.

Цъкнете върху фигурката на Иисус. Come on.. you know you want to.. 🙂

3 Коментари to “DCLXVI (666)”

  1. Passenger Says:

    Междудругото, онази вечер се бях тотално скофтил незнайно защо, мислейки си, че… ами ще прозвучи тъпо и наивно, ами какво ако този път НАИСТИНА стане нещо? Не заспах до към 2-3 и все си мислех, какво ако наистина днес е бил последният ден от живота ми. Какво не съм направил и какво е трябвало да направя и т.н. Не заради самото предсказание, а защото просто подова ме наведе на тази небезизвестна мисъл. Макар като се събудих вчера в 12 и нещо да ми беше повече от гот да установя, че ръцете си ми бяха на място 😀 !

    А по принцип се води, че не съм такъв песимист и че не вярвам в такива щуротии като предсказания за края на света. Е виж, онова с кометата?/астероида? Апофис още го помня и не ми е гот като се сетя.

    Това със Бъдди Джизъс approval-a е яко, hah :> .

  2. Charlie Roach Says:

    Аз пък хванах рейс „6“ от бул. „Шести Септември“ и отидох да се запиша на Айкидо.И да добавя ,че все още респирирам(следователно живея).Евала човешката паника,без нея животът нямаше да е така интересен…даже по новините илюстрираха тази толкова обикновена иначе дата…Нооо…животът за чувстващите е трагедия,за мислещите-комедия.Пожелавам си по-често такива ‘феномени’.ако ли не друго,хората повече ще се замислят върху стойността на живота си…нещо,което явно е прекалено прозаично за останалите дни от годината.
    Или от хилядолетието.

  3. Смокини и черници! » Blog Archive » ∞ души в блога на мъртвеца.. Says:

    […] За сега в българската класация има 21 блога. Моя блог е на второ място в графата "Top Blogs", след "Кутията за всичко" на Eneya ; на трето място в "Top Posts" с поста "DCLXVI (666)" ; на пето място в "Growing Blogs" […]

Вашият коментар

