Отново в Ботаническата Градина

Да си призная, не ми се ходеше отново в Ботаническата Градина.. но се склоних някак си. Саможертвата ми бе възнаградена с три.. сравнително добри снимки. Смея да твърдя, че една от тях е моята най-добра снимка изобщо.. 😉 Чакам вашите коментари с нетърпение. Може да коментирате и по-старите снимки от Чикагската Ботаническа Градина. Постът е ейййй тук.

Лилия цвят люлее..
Виолетов разкош…..

Госпожа Боцка….

2 Коментари to “Отново в Ботаническата Градина”

  1. Passenger Says:

    Мене ми хареса последната най-много, но името не ме кефи някак :] .

  2. worddrow Says:

    А на мене лилията… За името на клонката не успях да се сетя, и за това написах първото нещо, което ми хрумна. И на мен не ми харесва. 😉

Вашият коментар

