Гнилост и Зараза : Що е то да имаш ферментирал банан в раницата?

Да, хора. Прави сте. Знам.. да.. Знам. Айде, можете да престанете със шегите.. и обидите също. Чистоплътен съм, бе! Та, значи, от къде да започна..

Знаете диетата, която започнах нали? Официално първия ми ден беше сряда, 24 Май. В раницата си имах 2 варени яйца без черупките и един банан. Бананът по принцип не беше в диетата, но майка ми го сложи в случай, че ме заболи стомаха. Така и не ми се наложи да го ям тоя банан. После като се прибирах усетих, че раницата ми е доста влажна и мирише странно. Естествено, в първия момент си помислих, че това се дължи на изпотената торба, в която бяха яйцата. За банана се сетих към 11 часа вечерта. Проверих единия джоб и не го видях.. реших, че майка ми го е хвърлила.

25ти май, четвъртък – отново яйца. Имаше и белен банан, но този път бях умен и сложих нещата в кутийка. Даже и яйцата нарязах. Отново се беше запотила раницата и отново реших, че се дължи на яйцата. Петъка леко не се търпеше раницата и бях твърдо решен да я измия. Калкулаторът ми беше леко лепкав, но го изчистих без проблеми. Книгата Wee Free Men на Пратчет също беше малко изцапана (нищо и няма!).

Събота и неделя се изнизаха като пясък между пръстите на Смърт. Понеделника беше почивен ден (Memorial Day – ден на ветераните и загиналите във войните), та и тогава не ми се наложи да отварям раницата. Към 9 часа обаче трябваше да извадя някакви листи, отворих раницата и… О, смрад! Направо ми се догади.. Бръкнах в един от джобовете на раницата и усетих нещо гъсто, лепкаво и доооста лигаво. Оказа се банана, естествено.. Смачкан и на пихтия.. с бели образувания по него. Смрадта още се носи из стаята ми.. и направо ми се гади. Сега раницата ми се пере.. и се надявам утре на училище да съм с чистичка раница.

Няма коментари to “Гнилост и Зараза : Що е то да имаш ферментирал банан в раницата?”

  1. Смокини и черници! » Blog Archive » Гнилост и Зараза : Щипалките Says:

    […] Първо ферментирал банан, след това мушици… а сега… щипалки. […]

Вашият коментар

