Alea iacta est.

Жребият е хвърлен, дами и господа. От днес (технически – утре) ego ще пости/гладува/пази диета? Барем като няма шанс да заприличам на средностатистическия Homo sapiens, да замязам на Homo erectus, а?

Цел : Да сваля 14 килограма за две седмици. По 7 килограма на седмица. И да ги запазя. Да поотслабна за България. Вярно, 14 килограма не са чак толкова много.. особено като се има в предвид, че се лишавам от много неща.. но са поне едно начало.. Добро начало, да?

Току що изядох последното си кюфте. Последния домат. Последната чаша безалкохолна Оранжада.

Винаги съм бил на мнение, че Япония е една велика държава. Изкуството, културата, музиката, гейшите, самураите, храмовете, спокойствието, чая, градините, високите технологии. From the katana to the robot, Japan has it all. За това и диетата ми ще е японска!

Диета “Японско чудо” – 1 седмица – 7 кг.

Абсолютно не се консумират сол, захар и алкохол.
Задължително изпивайте по 1 – 2 л. минерална вода на ден.
Теглото се запазва 3 години.
Първи ден :Сутрин – чаша кафе
На обяд – 2 твърдо сварени яйца
За вечеря – печено нетлъсто месо и салата с лимон
Втори ден : Сутрин – чаша кафе и парче сухар
На обяд – 2 твърдо сварени яйца
Вечеря – парче шунка, салата с лимон и чаша кисело мляко.
Трети ден : Сутрин – чаша кафе
На обяд – зеленчуци и плодове
Вечеря – 2 твърдо сварени яйца, шунка и салата.
Четвърти ден : Сутрин – кафе
На обяд – 2 твърдо сварени яйца и сок от моркови
Вечеря – парче печено месо и салата с лимон
Пети ден : Закуска – настърган морков с лимон
Обяд – печена риба с домат
Не се вечеря
Шести ден : Сутрин – чаша кафе
На обяд – 2 големи парчета пилешко и салата
Вечеря – 2 твърдо сварени яйца и настърган морков
Седми ден : Сутрин – чаша кафе
Обяд – парче месо и плод
Вечеря – няма ограничения

7 Коментари to “Alea iacta est.”

  1. Passenger Says:

    Хаха, лелеее, ако можехме да раземняме килограми с удоволствие ще приема 14 отгоре 😀 . Тъкмо ще стана 77кг o-0 . Не сериозно, винаги съм бил против такива диети, щото, абе ннам. Тази изглежда добре, мога да те съветвам да гледаш да си имаш продуктите, че знам как се прибягва до алтернативи в такива случаи :] . Друго е, ако си адски гладен да подтискаш глада с вода, т.е. винаги едно шишенце по ръка и няма да е толкоз трудно според мен :> . Успех де 😀 !

  2. worddrow Says:

    Не ти трябват, повярвай ми.
    Проблемът е, че съм мързел. Когато бях в България тренирах два пъти в седмицата (карате) и от там бях във форма. Сравнително висок съм – малко над 170 сантиметра. Преди да замина бях към 50 килограма, а метаболизмът ми се беше приспособил към активния начин на живот, та ми се налагаше да хапвам повече, за да си набавя енергия. Когато обаче дойдох в САЩ, първите 3-4 месеца бяха пълен хаос – хич не ми беше до тренировки.. абе мъчна работа. След това изгубих форма – напълнях малко, отслабнах физически и не ми се тренираше, защото не исках да се червя там.. бла.. А в училище не мога да се запиша в никой спорт, защото не обичам спортове с топки, а и ако се запиша, това означава да играя срещу друго отбори, което е тъпо и ме плаши. В отбора по футбол са само мексиканци, по баскетбол са едни върлини, ръгбито го изключвам, бейзбол – кашкавалени пръсти, изкилифенчени правила. Има спортове като плуване, ама не обичам да плувам, научих се едва преди около година-две. Бягане – с моето физическо състояние – изключено. Вдигане на щанги – забавя растежа. Гимнастиха – мухахах. Тенис – все удрям не когато трябва, скучен спорт. Голф – как ли пък не.

    ^_^

  3. Victoria Says:

    Дарки, сериозна съм загрижена за здравето ти. Това по 7 кг. на седмица е прекалено много.Хората препоръчват до 2 кг. на седмица, бавно и постепенно отслабване.Другото, което ме притеснява е , че се изключват солта и захарта, което води до обезводняване, а това до ниско кръвно.Кафето сутринта може до някъде да оправи нещата с ниското кръвно, но само временно.Ще вземеш да се гътнеш..Освен това може да възникнат проблеми с бъбреците.Най-лошото е, че като освирепееш от глад има опасност не само да си възвърнеш натрупаните килца, но и да качиш още.С това не искам да те обезсърча, а да те накарам да размислиш и да си избереш някоя по-добра диета, не толкова екстремна и най-вече да наблегнеш на движението.Задължително ли е да си записан някъде да тренираш, не може ли да си плуваш просто за удоволствие? Или пък да тичаш..Колкото до тренировките по карате – можешщ да премълчиш факта, че си тренирал някъде и да започнеш като „абсолютно начинаещ“.Сигурна съм, че бързо ще си възвърнеш формата и ще оостанат смаяни от напредъка ти.

  4. worddrow Says:

    Липсата на захар и сол водят до обезвоняване, но аз пия 1-2 литра вода на ден. Майка ми, както вече май споменах беше на тая седмица и все още си пази килограмите, които свали. Проблеми няма да имам, уверявам те. 🙂
    А за движението – ти как си представяш, аз.. четири години тренирал, карате.. да тренирам в някакъв клуб… да започна от начало.. и да раздавам ой-дзукита с първолаците? Себеуважение, малко.

  5. Passenger Says:

    Всъщност, солта и захарта са доста вредни и е хубаво да ги взимаш само от втора ръка, т.е. от продуктите дето ги съдържат. Рафинираната захар особено. А имаш ли колело? Това също е много хубав начин за сваляне на кила, да мааааеш като луд. Ако нямаш the real deal, то тренажор може да ти свърши по-добра работа даже. Колкото да не те убие :>

  6. worddrow Says:

    Нах. Не знам как да карам колело. Ще се уча чак след лятната ваканция.

  7. Петя Says:

    iskam da vi kaja samo 4e az viarvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam makar 4e niamam resultati

Вашият коментар

