Колет

Днес най-накрая пристигна дългоочаквания от мен колет! В процеса на очакване но посмях да се хваля с пристигащия пакет, защото обикновено като се хваля нещата… куцат. Трудно е да опиша положителните чувства, които изпълват цялото ми същество, за това няма да се захващам да ги описвам…. ама хич! Duh! 

 Преди около месец, със Stormbringer сключихме една малка сделка – той ми прати "Ендивал : Огледалото на Боговете" и "FANTASY ART", а аз (тепърва) ще му пратя една фланелка по негов избор + една малка изненада.

 

"Ендивал : Огледалото на Боговете" е последната част от Ендивал трилогията, която за пореден път преобръща и без това епичния континент с главата на долу.. Това издание набляга върху класовете, добавяйки гилдии, ордени, академии и други апетитни нещица, които могат само да разнообразят играта. Алхимиците разполагат с огромен лист от отрови, елексири и приспособления, а духовниците с ДОСТА подробен Пантеон. Подобно на другите две книги, "Огледалото на Боговете" е самостоятелно издание и човек не се нуждае от предишните части за да играе..  Просто не мога да отлепя очи от приятно ухаещите страници на книгата.. А корицата е направо.. УБИЕЦ! Край на безкрайното "разлистване" на сканирани страници! Вече съм напълно легален притежател на Ендивал Трилогията + "Господари на Мрамора".. Но, айде стига съм писал, че ми се чете…

"FANTASY ART" е  мини  Арт албум, отново създаден от българи. Картинките в него са зашеметяващи, а кратките истории – наистина интересни. За повече информация посетете  блога на Stormbringer!

11 Коментари to “Колет”

  1. Daggerstab Says:

    Браво, поздравления че вече си я имаш. 🙂 С колко закъснение? 😉

  2. Stormbringer Says:

    Много се радвам, че е пристигнала :). Нямаше големи закъснения… за 2 седмици и няколко дни, сравнително в нормите.

  3. Daggerstab Says:

    Закъснение след излизането в България… 🙂

  4. Stormbringer Says:

    Да, де – за тва закъснение говоря :). От пускането от родината и пристигането в САЩ времето беше 2 седмици и няколко дни.

  5. worddrow Says:

    Мне. Дагърстаб говори май за самото издаване на книгата в България.
    Около 2 години. Излезнала е 2004-та

  6. Stormbringer Says:

    Aa… Ясно :). Дарки, намини по някое време кю-то, де. Човек не може да ти пише съвсем.

  7. Chant Says:

    аз съм, Блейд. Само да кажа, че корицата е адски зле. само погледнете пропорциите – ръката на пича е колкото главата му, оня ефириала на светкавицата раменете му са някъде… не където трябва и така нататък. Каладер се е изложил 🙂 то и аз не го харесвам много-много…
    Тъй че – честито иначе. Много приятни изживявания ти желая!

  8. worddrow Says:

    За мен (като художник, хех) специално за фентъзи илюстрациите не е задължително да се спазват пропорциите на Леонардо. 😉 Важното е, че корицата е изпипана и ефириалът внушава мощ.

  9. Chant Says:

    Зависи. Ако правиш човешко същество, или поне хуманоид, поне е нормално да спазваш някакви елементарни пропорции 🙂 Ама иначе погледът му и светкавиците мачкат. Както и лицето на старчока 🙂

  10. worddrow Says:

    Е, че то елементарни пропорции са спазени. Плюс това аз съм виждал хора, на които ръцете им са колкото главата.

  11. Stormbringer Says:

    Като за българска корица (и то за корица на ролева игра!) мисля, че художника добре се е справил :).

Вашият коментар

