Аз съм НАЙ-добрия Герой от Ролево Приключение, бейби!

 

Долното е откъс от едно форумно приключение, наречено "Границата между Живота и Смъртта" :

"- ОЧИТЕ МИ!!! ОЧИТЕ МИ! Отидоха ми очите!!! – започвам да се вайкам аз, с възможно най-силния глас, който успявам да измайсторя…Проклетите ми ОЧИ!и така докато действието на щампата не отмине. Чак тогава осъзнавам, че очи по принцип нямам и се опитвам да се усмихна.. само за да си напомня, че това е невъзможно.
Съжалявам, смъртни, фалшива тревога!" – Нейската Гак

Мухахахахахах!!! Току що спечелих "Най-добър Герой от Ролево Приключение за месец Април, 2006 г."!

Адски се радвам. Накрая беше доста успорвано, въпреки сравнително малката посещаемост на блога и малкото играчи. Надявам се в бъдеще да има още повече участници и гласове! За мен именно този месец е много фажен! ЗАЩО, ще попитате вие. Имам рожден ден на 26 Април. На 27 Април се навършват 2 години откатко съм в Щатите. Сами си водете изводите… А и сега тази награда! Освен това "символичността" й хич не е малка.. цял уолпейпър! Благодаря на Stormbringer за мероприятието!

Ето го и великия тапет! (цъкнете за по-голям размер!)

 

Вашият коментар

