ГювечЕ по Долно Славински

Няма шега, няма измама, другари! От днес съм официалния лидер на държавата Долна Славиния (Lower Slavinia). Сигурно докато четете този пост се почесвате по чорбаджийски и се чудите за какво по дяволите иде реч – спокойно, ей сега ще ви разкрия тайния си план!

Тъй като този срок свършва тази седмица, а по История няма смисъл да започваме нов материал (който между другото ще е за Първата Световна Война), в момента разиграваме една.. как да се изразя.. политстратова игра (политическа стратегия). Госпожата създаде един малък континент (+ 1 остров) разделен на 11 държави. Определен брой ученици влизат във всяка една държава, като нейни владетели. Имаше държави от рода на Горна Гондвана, Бътлендия и т.н 😉 Та, на мен ми се падна малката, но китна държава Долна Славиния (която по своята форма и разположение адски много напомня на Албания по време на Първата Световна Война бтв) – и съм единствения човек, който я управлява. Понеже съм един от най-умните в класа, доста държави ме помолиха да заформим съюз или да се обединим в една обща държава. Повечето ми приятели в класа са също членове на по-малки държави и са все около мен, та ще се опитам да ги присламча да се съединим в една обща държава (Кой би отказал? С умен човек като мен, с пъти повече обща площ и т.н!). След това ще се опитам да се съюзя с втория по големина съюз, ще нападна всички останали държави, ще се опитам да ги присламча и тях към моята държава и ще нападна въпросния съюз. 🙂 Мисля, че стратегията си струва.

Даже си измислих и флаг (то по принцип трябва да се направи флаг, за да си самовнушим национализъм) и столица 😉 Много яко ще бъде, адски се радвам – най-накрая ще мога да разкрия тактическия си гений!

Мухахахахахаххахахахаха!!! ХахахА! БУпаХаХАаХХАХА!!Х! Ахехахехеххе1!!! МУХАХАХАХАХАХАХХАХАХААХХААХХАХАХХАХАХАХА!!!!!!!! !!! !!! !
ХА! ХА! … ха!

?

2 Коментари to “ГювечЕ по Долно Славински”

  1. exiler Says:

    Ех, какви неща правят хората по света. Други киснат по тъпите гимназии и уат уроци на немски, маму стара. Това звучи толкова интересно. Като накоя РП игра е. Досущ като РП даже. Ще ми се и аз да участвувам, но уви. I am stuck here с тъпите неща, циганите и турците. Как в САЩ измисляте таквиа неща. Вярвам, че и тук може, но защо никой не го прави? Защо?
    Ще т помоля само едно нещо – дръж ме е течение или поне кажи какво е станало в крайн сметка. Дано стратегията ти проработи, братко.
    И … ами … ако може. Не може ли? Да ме въвлечеш някакси. Поне символично. Да си кръстиш столицата на мен или да измислиш първия си командир да е някакъв … абе не зная … както си искаш. Успех ти желая. Напред и само напред.

  2. worddrow Says:

    Ами, днеска ни разясниха правилата.
    Всяка държава получава плик, в който има един пакет – пакетът включва карта на континента + 2та острова ; правилата на играта ; статистиките на твоята държава и нещо като.. хъм.. БЛОГ, в който да си вписваш войните.

    Правилата са адски прости –
    Всяка държава започва играта с три статистики – Пехота, Флота и Земя. Можеш да атакуваш даден противник с Пехота, с Флота или и с двете едновременно, като ти с избираш колко точно армия да изпратиш. Защитаващият се също избира с колко точно да се защити и битката се провежда. Ако опресорът победи, той получава половината от ресурсите, и армията на победения, а останалата половина разпределя по свое усмотрение между съюзниците си.

    Освен това една държава получава в плика си картонче, на което пише „Атомна Бомба“ – с нея може да се унищожи автоматично дадена държава.

    За сега съм заформил съюз с две държави и до колкото видях, моята държава е адски слаба – общите ми точки са едва 500, докато на единия от съюзниците ми те са 1800! Ще се опитам да накарам двамата ми съюзници да атакуват две държави и ако спечелят да дадат половината на мен, за да мога и аз да се бия.

Вашият коментар

