ГювечЕ по Торбалански

Днескашния ден мина някак си сухо и прекалено дебилно, дори и за моите предпочитания.
Понякога ненавиждам неделите – обикновено съботата ми е по-интересния ден, в който свършвам един куп работа (всичко с изключение на домашната – нея оставям за неделята), за да имам някаква основа в неделята. И естествено послединя ден от седмицата ми е пренатрупан – половината ден прекарвам ту в спане, ту в преглеждане на домашни (което не означава, че ги пиша), ту в монотонен чат. Втората част на деня е малко по-вълнуваща, като се изключи действителното писане на домашни и т.н.


Та днес се събудих, изненадан, че в стаята ми не е леден ад. Бях оставил прозореца през нощта за да се проветри (НАЙ-НАКРАЯ!!!) и явно нощта е била топла, та, както вече казах – бях си приятно изненадан. Прекарах няколко минутки под завивката, наслаждавайки се на захладняващото утро.. и така чак докато не ми стана студено. Затворих прозореца, изчистих си ушите, жабурнах малко вода, за да налважня пресъхналото езерце и започнах да си чатя. Най-обичам рано сутрин да се събудя и да съм затрупан със съобщения (рядкоооооо!).. да ги чета с интерес, НО полузатворени очи.. и да отговарям с монотонни отговори от типа на „К`во?“ и „дап“.. 😉 След това се разгорещявам и ставам сериозен.

Та, днескашния ден сигурно ми е бил най-заетия ден в годината (като се изключи деня, в който трябваше да напиша 5 страници доклад върху книга, която не бях завършил – справих се все пак… за половин час. Оценката ми беше 108/100 ;0) ) – трябваше да довърша една рисунка.. тоест, не коя да е рисунка, а може би най-хубавата ми рисунка с бои.. Много ми харесва – в началото трябваше да е кубизъм, но прекалено много наклоних към абстрактното изкуство и най-вече любимата ми техника – завъртулки и натрупване на боя, така че да се получат грапави повърхности. Адски много ми харесва крайния резултат. Ще снимам рисунката в най-скоро време.

След това имах някакъв прокълнат проект по английски.. трябваше да рисувам, да пиша ПЕТ хайкута на АНГЛИЙСКИ (харесаха ми), да суча и разпъвам локуми и какво ли не. Е, все пак като за финал си имам хайкута.. Ето ги сладурчетата ..

1.
Behold for I’m nimble
as I am quick – and how you
die is my next trick.
2.
The dale chokes your tries
to cry. When you die you’re
nothing but a butterfly.
3
The drow has run away:
leaving in the bloody snow,
a lifeless body.
4.
You black-faced killers!
The only things not bloody
Are the bows you strain.
5.
For love and for hate,
kill my friend and offer it
as a sacrifice!

Не са кой знае какво, но на мен лично си ми харесват.
Друго, друго.. а да.. Аз и Светлия създадохме основата на експерименталната ролева игра, която смятаме да водим кооперативно и паралелно. Сигурен съм, че с моите съвети и неговите идеи ще се получи нещо умопомрачително!

Та, това е за днес.. някак си… Объркан, претоварен ден.

2 Коментари to “ГювечЕ по Торбалански”

  1. exiler Says:

    Объркан? Претоварен, а?
    Е, да – има и такива дни. Тези … как им викаш … хайкута … бива си ги.
    А, да. Тъмния искаше да каже „с неговите идеи И съвети, както с моето … присъствие … ще направим нещо хубаво“. 🙂
    А, да. И нещо друго.
    Докторите официално обявиха и тази седмица да си седя у дома.

  2. pinkflare Says:

    Човече, кръв, убийства, смърт…
    Имаш нужда от почивка.

    Аз също.
    Ъмх, щях да напиша нещо твърде балканско.
    Трябва да си поговорим тея дни.

Вашият коментар

