Гювече по Палатайнски

Напоследък нещата клонят към зле. Не, че се оплаквам, или нещо.. ама просто все съм недоволен от нещо.

В училище се провалих [буквално] на последния тест по математика, тъй като калкулаторът ми беше настроен грешно [пусти Sin, Cos и Tan !]. Както и да е, с математиката ще издрапам някак си. По История имах задоволителна оценка, която не намали прекалено много общия ми успех [който, в момента е 90.50 %]. В момента учим за Индустриализацията, този четвъртък ще имаме тест.

Днес имах тест по Химия, за който изобщо не учих и карах на памет. Мисля, че се справих прилично, тъй като трябваше да играя на тото само с 5-6 въпроса. Но, естествено, както винаги ще се окаже, че точно когато се надявам на добра оценка, ще получа възможно най-лошата. Ненавиждам Химията, а ми трябва за другата година, ако искам да взема AP Физика. 😦

По Испански обаче беше най-зле. Имахме да правим презентация относно даден спортист, и аз говорех за Веселин Топалов. Това добре, ама аз понеже нали съм голямата сила, реших да направо по-голяма презентация… И с това се провалих де – нямах време да преговоря речта и се заплетох докато я изнасях.. Изобщо.. гадост. На всичкото отгове в класа си имам нова конкуренция – някакъв Роман.. унгарец от кой знае кое измислено село. Говори испански много бързо, ама с гадния си унгарски акцент, и нищо, ама абсолютно нищо не му се разбира.. дори учителката го гледаше с нескрито възмущение (прикрито зад доста фалшив пласт от изненада). Само, че класът го мисли за едва ли не испаноговорящ. Даже го питаха дали в Унгария говорят испански… Тъпи, тъпи ламериканци.. 😉 А точно тоя чилипинчо оня ден си правеше речта, използвайки онлайн преводач.. сто на сто дори не е знаел за какво говори.. и е зубрил като невидял. Естествено, докато четете това ще си помислите, че му завиждам. Ми не е така.. по-скоро го съжалявам 😉

Регистрирах се вчера в сайта deviantArt.com и пуснах една рисунка. Хората там са гостоприемни, дори попаднах на един хубав чат канал и се заговорих доста с тамощните модераторо и админи. Приятно местенце, хората раздават съвети и туториали.. безплатно.

Друго, друго… не знам. Сега е 11:25 вечерта и още не съм седнал да си напиша домашното по геометрия… ще го напиша евентуално.

Смених темплейта на блога, защото от WordPress го бяха по най-бруталния начин. Смятам, че този е още по-хубав и неутрален. Дано не ми създава проблеми.

Един коментар to “Гювече по Палатайнски”

  1. exiler Says:

    Не се плаши, приятелю.
    Всички си имаме проблеми в училището, някои дори и на други места. Може би трябва и аз да споделя това онова, но не желая да натрапвам за пореден път собстените си неволи и проблеми.
    И друго.
    Всички ни понамързява. Аз си живея в мързел и му бера гайлетата после де. Ама ти си работлив и така да се каже … хм … осъзнат. Аз не съм.
    Вярвам ще се справиш с каквото и да ти се изпечи ан пътя. Бил той и един мизерен унгарец. Не мисли за тоя ваксаджия. Гледай си ти да си добре, той оня да си зубри. Като дойде някой изпит, в който се влага творчество, а на сух материал, ще лъсне като гербова марка.

    Твой приятел, Лайт

Вашият коментар

